Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Dyt dyt November og December 2010

ons 10. nov 2010 06:28

BR - Det er da os nogen fantastiske billeder du har fået taget.. ser vildt godt ud.

Re: Dyt dyt November og December 2010

ons 10. nov 2010 09:11

Love-Shopping skrev:BR - Det er da os nogen fantastiske billeder du har fået taget.. ser vildt godt ud.


I agree... og hvor glæder jeg da mig til min pakke kommer.

Re: Dyt dyt November og December 2010

ons 10. nov 2010 14:31

Novra, nogle vilde voldsomme billeder du har fået af de planetperler BlueRaven..
Jeg kan godt forstå hvis du ser vulkaner, lava og historier i de sten.
Det blir spændende at se om det ender med the big bang =)) =)) =))

Ohh, jeg glæder mig også til mine kommer :ymdaydream:

Re: Dyt dyt November og December 2010

ons 10. nov 2010 15:06

Har sendt men ikke modtaget nogen endnu ,men venter spændt på posten :-D

Re: Dyt dyt November og December 2010

tors 11. nov 2010 13:34

Øv jeg er syg med feber, hals og mellemøres betændelse, og har ikke lavet andet end at ligge under dynen næsten.
Men nu havde jeg lige brug for at kravle frem under dynen, og så kunne jeg jo lige tage billede af de lækre perler som jeg har modtaget. Så kan man da kun få det lidt bedre :-D
Jeg har modtaget : :x-
4 Spongo koral rondel, 2 tigerskind jaspers, 1tigerskind jaspers coin, 4 rå grå agat nugget, 2 røde glas hjerter, 1 rødt cinnabar hjerte, 10 stk indian agat og 1stk imiteret rav hjerte
Billede

Re: Dyt dyt November og December 2010

tors 11. nov 2010 13:41

God bedring, og sikke nogle lækre sager du har fået.
Kunne også godt have brugt lidt godter i postkassen idag. Alt er bare gået skævt, men nok om det. Har stadig mine kina perler at lege med.

Re: Dyt dyt November og December 2010

tors 11. nov 2010 19:43

Hold da helt op hvor er folk hurtige til at få sendt i denne omgang :)- Jeg har også modtaget super fine perler, men desværre ikke nået at få sendt endnu... Meeen der er jo også først deadline på mandag, så mon ikke jeg når det ;)

Re: Dyt dyt November og December 2010

lør 13. nov 2010 04:19

Jubiiiii...!!!, jeg har fået perler, fine perler, men det bliver noget af en udfordring.
Hu-hej, det bliver spændende.
Tak for dem :ymhug:
(foto kommer en anden dag)

Re: Dyt dyt November og December 2010

lør 13. nov 2010 09:23

Yes.. så fik jeg lyst til at flå en kokosnød, slibe den, nusse den.. og gi den læder outfit på :))

Re: Dyt dyt November og December 2010

lør 13. nov 2010 09:37

kallie skrev:Yes.. så fik jeg lyst til at flå en kokosnød, slibe den, nusse den.. og gi den læder outfit på :))


Må du vise hvis du gør alvor af det.
Skriv et svar