Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte bytte perler MAJ

ons 11. maj 2011 13:30

Så har jeg fået lavet smykker af mine dejlige bytte byt perler
Billede
De fs og fg creoler er blevet til disse 2 par
Billede
De dejlige brune svampefarvede chips er sat sammen med hindbærfarvede fossil perler og facet agat center perle
Billede
Soocho jade perlerne er sat sammen med rhyolite rondeller og messing og træperle
Billede

Lime jade ovalerne er sat sammen med Sort onyx,mat lime perler,craked agat rondeller og andre faconner af limeperler og sorte seedbeeds og lime tulip vedhæng og så lavede jeg et par øreringe til med lime jade hjerter og sort onyx og sterling sølv ørekroge

Billede
Vedhænget tættere på
Tusind tak for de dejlige perler Diddah:x-
Her er hvad jeg modtog
Billede

ons 11. maj 2011 14:49

Lækre sager Lisbeth :-)

Jeg har fået en lækker blanding i dag :-D

ons 11. maj 2011 15:24

waouw

Hvor er jeg glad for de perler havnede hos netop dig Lisbeth. Hvor er det flotte sager! ER vild med du total har forvandlet shell splitterne, og hvor er de lækre sammen med de hindbær/fuchsia farvede perler.. namme synes det er nogle dejlige farver!

ons 11. maj 2011 15:38

eeeeelsker den her. utrolig flotte farve sammensætning

Billede

:D :D :D :D :D :D :D

ons 11. maj 2011 18:20

Vildt flotte ting der er blevet lavet,

Her er et armbånd, har 4 firkantede perler og 1 rund perle tilbage, der venter på inspiration.

Billede

Med muligheden for at vise et helt anderledes armbånd

Billede

Er meget positiv for hvor godt armbåndet sidder, er ikke vant til elastik, men det funker bare.

tors 12. maj 2011 06:54

Hvor har i fået lækre smykker ud af jeres bytte bytte perler. :clap: :clap: :clap:

Nu håber jeg posten kommer med mine perler i dag. ;)-

tors 12. maj 2011 08:18

Jeg håber også på en lille pakke i dag... :D
Det er Ski.. irriterende at gå og vente - når man er SÅ klar til at lege med perler....
Altså nye/andre perler.. =))

Camilla - godt den er nået frem.. ;)-

tors 12. maj 2011 14:24

Har du fået perler, Anna Edith??

Knus Joanna

tors 12. maj 2011 19:28

Her er så billederne af mine perler :dance:

Billede

Tusinde tak til Mette!!

Jeg arbejder på et større projekt med kvartsen, men jeg lavede lige et par hurtige nemme øreringe af mellemperlerne og nogle af rondellerne. De matchede lige noget tøj jeg havde på :-D

Billede

fre 13. maj 2011 10:07

Selvtak Camilla. Godt du kunne bruge dem.. Det var godt nok svært at finde noget i gemmerne - som ikke var rundt. ;;) Og kobber er jo heller ikke hvad jeg har mest af.. hehe...

Rigtig fede øreringe... :x-

Jeg har stadig ikke modtaget mine perler.. Håder de kommer i dag... :-?
Katja: Er de sendt som b-brev?? Vildt, at det kan tage så lang tid.... suk.... ~x(
Skriv et svar