fre 29. jul 2011 19:05
Så er der billeder, resten af hjerterne og stjernerne, må blive brugt løbende som jeg wrapper, da de næsten alle sammen var af forskellig størrelse eller type.
Cloisone havde jeg ikke ret mange ideer til som jeg ikke har lavet før, forsøgte at knytte et armbånd, men det blev så skammeligt at i bliver forskånet for den gang misk mask.
Så her er hvad der er blevet lavet, men først er her et billede af hvad der var at arbejde med.

En del af en fremtidig wrap, læg mærke til at enderne på tråden er blevet smeltet for at få "runde" ender. Var noget jeg så på amerikansk forum og synes det er vildt godt.

Ville have lavet et armbånd med de forskellige stjerner men 0,6mm var lige spinkelt nok, og 0,8 bliver for voldsomt med de små stjerner. Men i kan da se grund ideen.

Wrapped cab. synes den er rigtig god, og glæder mig til jeg finder min lædersnor, den har gemt sig. Kan godt li det lykkedes med at lave "knude" på tråden.

Mange tak for bytte pakken, og jeg har lagt resterne i skatte kisten, sådan de kan blive brugt i fremtiden. og håber du kunne li lidt af resultaterne.