lene skrev:
Jeg når desværre heller ikke at lave mit projekt færdig til tiden, da jeg har haft så meget at se til, og som jeg kan se at der er en del af de andre deltagere der også har.
Jeg har været uheldig at gå med en særdeles sejlivet influenza i snart en måned, og så måtte vi desværre sige farvel til vores elskede lille Trille ( vores mini puddel ) på 13 år, og det slog mig ud som jeg aldrig havde troet, jeg vidste godt at det ville blive slemt, for hun var jo vores baby, men det var så forfærdeligt. Men nu er jeg ved at komme så nogenlunde ovenpå med det hele.
Og så fik jeg lige skrevet en masse der måske ikke lige hørte helt hjemme i denne tråd, men det er en del af min forklaring på at jeg ikke når færdig til tiden.
Så ville det være en ide at udsætte deadline en 14 dages tid, for jeg når det altså ikke før.
Åååhhh hvor er det bare så trist når man mister sine små "babyer"
Og så med en influenza oveni det hele. Jeg er kedaf det på dine vejne. Mon ikke en krammer kan gøre det en bitte lille smule bedre
Selvfølgelig kan vi skubbe deadlinen. Jeg har selv haft en travl måned med lock-out i skolen.
Så der måttet undervises af mig hjemme.
Du ligger bare billeder ind når du er klar til det. Jeg har heller ikke selv fået lavet det store.
Har haft det lidt vanskelligt med det sidste perler. De driller lidt