Dato og tid er fre 29. mar 2024 00:25

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre 11. mar 2011 08:29 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 1. mar 2011 08:28
Indlæg: 35
Geografisk sted: Odense
Hej alle perlehøns, -det som jeg synes bremser mig i at deltage
er at jeg ikke ved hvad perlerne hedder. :doh: Dog ved jeg at det ikke er
plastik eller fra det lokale minimarked. ;)-
Det skal da heller ikke være nogen hemmelighed at jeg også har profil
på det grønne forum og det som der blev præsteret der, føler jeg slet ikke
at jeg er dygtig nok til. :(( Det har nærmere sat mig i stå, fremfor i gang. (helt mit eget ansvar)! Indtil jeg blev gjort opmærksom på dette forum. Så jeg "lurer" lidt på sidefløjen og følger med i udviklingen.

Skal dog også sige at jeg synes ikke at reglerne om udelukkelse osv. er for
hårde/strenge. Det er da fuldstændig urimeligt, :naughty: hvis man ikke laver noget af de materialer som en anden har haft ulejlighed med at udvælge/sige farvel til/pakke/sende...... :violin:


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 11. mar 2011 09:01 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Indlæg: 986
Geografisk sted: Nordsjælland
Lærke skrev:
-det som jeg synes bremser mig i at deltage
er at jeg ikke ved hvad perlerne hedder. :doh: Dog ved jeg at det ikke er
plastik eller fra det lokale minimarked. ;)-
Det skal da heller ikke være nogen hemmelighed at jeg også har profil
på det grønne forum og det som der blev præsteret der, føler jeg slet ikke
at jeg er dygtig nok til. :(( Det har nærmere sat mig i stå, fremfor i gang. (helt mit eget ansvar)! Indtil jeg blev gjort opmærksom på dette forum. Så jeg "lurer" lidt på sidefløjen og følger med i udviklingen.
Skal dog også sige at jeg synes ikke at reglerne om udelukkelse osv. er for
hårde/strenge. Det er da fuldstændig urimeligt, :naughty: hvis man ikke laver noget af de materialer som en anden har haft ulejlighed med at udvælge/sige farvel til/pakke/sende...... :violin:


Lærke - jeg har somme tider modtaget sten der ikke stod navn på - og har vist også en enkelt gang sendt noget afsted, som jeg ikke kendte navnet på... :D
MEN folk herinde er rigtig søde til at fortælle hvad sten de mener det er...
Det skal ihvertfald ikke bremse dig.. ;;)
Og det skal heller ikke bremse dig, at du er nybegynder/ikke syntes du er god nok.. - For der har vi alle været.. Og man udvikler sig jo hele tiden.. Så spring du bare ud i det - og vær med i næste bytte byt.. Det er rigtig sjovt... :ymparty:

_________________
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 11. mar 2011 09:36 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 14. sep 2010 17:37
Indlæg: 97
Hejsa

Jeg vil også gerne være med til en bytte bytte.

Knus Joanna


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 11. mar 2011 10:12 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Lærke som Mette skriver så skal du bare melde dig til og hvis der er nogle sten som du ikke kender så send dem alligevel ,for der er altid en herinde som kan hjælpe dig og husk at tage billeder af de perler du modtager før og efter og som sagt har vi ALLE været nybegynder engang :-D

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 11. mar 2011 14:40 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Hejsa Lærke

Jeg har kun deltaget et par gange selv, og jeg siger dig første gang havde jeg det lige som dig. Men tænkte at nu tilmelder jeg mig og prøver. Ligesom at springe ud fra vippen i svømmehallen. Bare gør det.

Hvis du køber perler på nettet står der gerne i de små poser hvad perlerne er for nogle, jeg tager ikke perlerne ud af poserne fordi så glemmer jeg sgu hvad der er for nogle heh, og mange her inde kan sagtens hjælpe dig, det skal du ikke tænke på ;)

Der er ingen der siger du skal kommer med super viklinger eller unika smykker, bare lav hvad du synes om, jeg finder tit når man sidder og nørkler med det så springer der nye ideer ud af det. ;) Jeg billede googler af og til for at finde inspiration, til at begynde med er der gode vejledninger på mange smykkesider. Det er et sted at starte

Jeg synes bare du skal springe ud i det søde. Der er ikke andet for. Vi har alle været begyndere, mange af os er det stadig, jeg har kun lavet smykker siden maj sidste år.

Man skal starte et sted.

Men synes det er helt fair du vil kigge lidt med inden, det gjorde jeg også i en 2 - 3 måneder, men tænkte jeg skulle da også lige have det sjovt. ;)

Og tak for opbakningen mht mine "strenge" regler. Synes når det er så stor en del af det som det er at se andre lave noget med de ting man har valgt og lagt frem så skal det være sådan det er lige sjovt for alle.

Og FEEEEEDT der er så mange der vil være med. Og foråret er kommet! Det blir ikke meget bedre..


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 11. mar 2011 14:43 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Er først selv startet sidste år i Juni, har dog haft masser af tid.

Synes bare du skal hoppe med Lærke. Knus

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 11. mar 2011 19:36 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 1. mar 2011 08:28
Indlæg: 35
Geografisk sted: Odense
argh for dælen, hvor er I perletøzer bare søde. Så jeg lader mig lokke
til at være med :dance:

Uhh så må jeg hellere studere reglerne grundigt :-ss og så lige lære
det dersens med billederne :-??

Ha en skøn fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag ;)- ;)- ;)-


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 17. mar 2011 09:45 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Det synes jeg er et skønt initiativ Diddah for her er da dødt ja... Jeg vil gerne være med, og tilslutter mig reglerne. Synes det var godt hvis det blev offentliggjort i starten hvem der sender til hvem, så er der ligesom lidt ekstra ansvar der for at få lavet noget og jeg synes det er sjovt at holde øje med hvem der sendte hvad, og det da nemmere hvis det står højt og tydeligt i tråden.

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 17. mar 2011 12:23 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Jeg vil også gerne prøve igen og ider hvis der kommer nogle strenger regler, for det er ikke meget ved at det man sender ikke bliver brugt, eller ikke engang vist frem.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 17. mar 2011 22:06 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Danagonia: Jeg skal være helt med på det du siger med offenligøre hvem der sender til hvem.

Mener du jeg skal skrive

Danagonia sender til Saraju
Saraju sender til havfruen
Havfruen sender til Lærke

osv? også adresserne komme i en mail, ik? Det er sådan jeg opfatter det.. hvis alle er med på det så kan vi sagtens gøre det, ikke noget problem ;)

Også af hensyn til postdk og pakkerne ikke bliver væk, for lidt porto osv så skriver ALLE afsender på ;)

Jeg er lige ved at lave en oversigt over hvordan jeg bedst får et overblik (æææælsker skemaer og oversigter hehe)

Og hvor jeg bare synes det er fedt I alle vil være med, lækkert! :-bd :-bd :-bd :-bd


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker