Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

lør 3. sep 2011 08:34

Ja det er jo lige det Camilla :D :D skal nok være hurtig til at sende

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

søn 4. sep 2011 08:43

Modtog bytte bytteperler i går lørdag, tak Diddah, så nu skal de små grå igang, nu har de haft "ferie" nok :)) :))

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

søn 4. sep 2011 10:31

Fantastisk Anna-Edith du har modtaget dem, håber du kunne lide dem ;D

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

man 5. sep 2011 09:37

Det kan du tro jeg kan, vil lige høre om jeg kan købe 2-4 fs stardust, for så kan jeg lave det som jeg har i tankerne med dem.

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

man 5. sep 2011 12:51

Anna-Edith ... hvis du har en Løvbjerg i nærheden så har de små poser med smykkedele det er faktisk der jeg købte de som jeg sendte til dig. Jeg er normalt ikke så pjattet med stardust, men synes de her var helt fantastiske.

I min Løvbjerg var det sat ned og gav 8.50 for 5 perler. Hvis ikke du har en Løvbjerg i nærheden kan jeg godt lokkes i vores og se om de har flere når jeg kommer hjem fra ferie :D

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

man 5. sep 2011 20:19

min hjerne!!! Aner ikke hvad jeg skal sende til blueraven!

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

man 5. sep 2011 20:57

Susanne i nord skrev:min hjerne!!! Aner ikke hvad jeg skal sende til blueraven!
Jamen, så vil jeg da foreslå store diamanter :)) :)) :)) BilledeBilledeBillede

Susanne, du må sende lige hvad du vil - jeg er ikke kræsen - og om det er plast, metal eller noget uden huller, betyder ikke ikke så meget. For mig er byt byt en udfordring i at få lavet noget (måske) spændende af materialer, jeg ikke selv har valgt. Om det er ral fra indkørslen, pinde fra skoven, muslingeskaller fra stranden eller fine perler/sten fra Kina - ja, så er udfordringen der jo stadig ;)-

Billede

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

tirs 6. sep 2011 07:52

Susanne hvor jeg dog er enig med dig, jeg har også problemer med hvad jeg skal finde til Camilla. :ymsick: :ymsick: :ymsick:

for både br og camilla er jo så idé rige og kunne godt tænke mig noget helt specielt :D :D :D

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

tirs 6. sep 2011 11:46

Så er der pakket lidt godter, og en udfordring. Så skal jeg bare huske postkassen når Sara skal hentes, håber ikke der regner når det er.

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

tirs 6. sep 2011 12:33

Uhh - jeg glæder mig allerede - en udfordring!!! :D

Jeg har også lige fået pakket det sidste til Lisbeth. Perlerne har været klar siden fredag, men et lusket tillægsprojekt har ventet på at blive udført, og det fandt jeg først tid til i dag. Nu håber jeg bare, det virker efter hensigten, så L laver lidt af det, jeg allerhelst vil kigge på. :ymdaydream:

Billede
Skriv et svar