pmcc2363 skrev:
hvilke teknikker tænkes der på ??
Tja, der er jo mange...
Perler på snor er jo den teknik bytbyt normalt henvender sig til, men måske har du også mulighed for at save, fræse, lodde, vikle, støbe, knytte, seed-beade, filte, emaljere, fimoere (eller hvad det nu hedder), stenslibe, arbejde med lædder og/eller noget af alt det andet, jeg ikke kan komme på lige nu.
Da hver teknik rummer nye muligheder og emner man kan sende, kan afsenderen tilpasse perler/emner, så man mener, det kan give modtageren en fornøjelig udfordring, der kan give et lækkert resultat.
Så tanken er, at man som modtager får lidt kræs, der måske lægger op til et projekt, man ellers ikke havde kastet sig ud i, og at man som afsender måske kan se andre måder at anvende emner på, end dem man selv ville have valgt.
Muligheden for op til 3 alternative, er mest fordi jeg selv synes det er rasende sjovt at skulle udtænke luskede løsninger til "umulige" emner - og jeg lærer tit en masse af det.
Og så ved jeg, der er flere herinde, der ligeledes synes det er sjovt
Men det var teknikkerne du spurgte om - det er altså bare de smykkeområder du har lyst til/mulighed for at arbejde med, i denne omgang bytbyt

*Edit #1: Kan se Diddah var hurtigst...

*Edit #2: Nu glemte jeg jo helt

pmcc2363's

jublere!