Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Lyst til bytte bytte?

ons 30. jan 2013 23:52

Nu hvor der har været lidt stille i bytte bytte denne måned, kunne jeg godt tænke mig at høre om der stadig er nogle derude som kunne tænke sig at vi laver en ny omgang bytte?
En ting der bare kan gå hen og blive trist i en bytte måned, er når der ikke bliver lagt billeder ind fra de tilmeldte. det er super ærgeligt da det jo er spændende at se hvad der er blevet "knoklet" med i løbet af måneden. :-D
men har i lyst til en ny omgang bytte hvor vi alle strammer os mere an og får lagt billeder ind?
ikke fordi jeg skal gøre mig til et godt eksempel, da jeg nemlig også først nu fik lagt ind fra december måned :-s
selvfølgelig er der en del af jer der kan have meget at se til og måske ikke liiige når deadline, men som min mor altid sagde til mig "bedre sent end aldrig" :D

jeg håber i kommer med et smil på læberne og frisk vind i sejlene :ymhug:

Re: Lyst til bytte bytte?

fre 1. feb 2013 23:16

Absolut ikke en eneste der har lyst til at vi laver en bytte bytte?

Re: Lyst til bytte bytte?

søn 3. feb 2013 19:37

Måske hvis vi lavede en med diverse metaldele.
For at prøve noget nyt. Skal jeg bare sætte en igang? Ville være rart med bare en lille smule respons fra jer :-D

Re: Lyst til bytte bytte?

man 4. feb 2013 14:05

Kom nu piger, vi skal da have gang i forum, det er lidt januar sløvt herinde.

Jeg melder mig som den første.
Kom glad @};- :ymhug:

Re: Lyst til bytte bytte?

man 4. feb 2013 16:18

Jeg vil også gerne, ikke lige pt, men længere inde på året vil jeg gerne. Synes bytte bytte er herligt. Men tiden er så knap for mig den næste tid så i håb om lysten vender tilbage når tiden bliver knap så presset så melder jeg mig også

Re: Lyst til bytte bytte?

man 4. feb 2013 19:55

Jubiii så er vi allerede 3. Fordi jeg også har konkurrence og private sager der fylder lige nu så bliver det nok først i marts der bliver startet en ny bytte. Men lyder metal bytte som en mulighed. Vi kunne jo evt skrive hvad vi arbejder med af metal (guld, sølv, kobber osv) så der ikke bliver sendt noget modparten ikke kan bruge.

Re: Lyst til bytte bytte?

ons 6. feb 2013 07:25

Jeg vil også gerne være med

Re: Lyst til bytte bytte?

ons 6. feb 2013 08:31

jubiii en mere :ymhug:
håber flere melder sig :D

Re: Lyst til bytte bytte?

lør 9. feb 2013 19:10

Jo prøver gerne igen men ikke før marts. Og nok helst uden metal regler. Måske et tema i stedet?

Re: Lyst til bytte bytte?

lør 9. feb 2013 23:50

Det kan vi godt finde ud af. Jeg går i tænkebox :think:
Skriv et svar