ons 10. nov 2010 07:59
vase skrev::-o was meinst du doch?? eller noget i den stilBlueRaven skrev:vase skrev:...og godt at man har en ekstern harddisk til at gemme på så;-)
Én?!? - bare vent...Jeg lodser da bare mine fotos ind på dvdere eller noget....altså når jeg har fundet ud af hvorfor jeg ikke kan få min dvd brænder til at virke.
ons 10. nov 2010 08:50
ons 10. nov 2010 09:58
FrkBettina skrev:HVordan holder du styr på hvor de forskellige info er ?
FrkBettina skrev:Den skærm du har på billedet, er det ekstra skærm til pc ? Hvis ja, vil du så lige beskrive hvornår det er smart at have ekstra skærm ?
ons 10. nov 2010 12:54
man 8. aug 2011 17:47
PCWorld skrev:Har du installeret Dropbox på din stjålne computer, kan det desuden være en genvej til at få oplysninger om tyven.
Hvis du logger ind med din Dropbox-konto på Dropbox' hjemmeside, skal du klikke "account" og herefter vælge fanebladet "my computers."
Her får du en oversigt over de computere, som du har tilknyttet din Dropbox-konto, og hvis du holder din musemarkør henover ikonet med det blå "i", kan du i kolonnen "last activity" se den seneste ip-adresse, som din stjålne computer har brugt.
ons 17. aug 2011 08:14
ons 17. aug 2011 11:38
Nja, måske, har funder ET som påstår at kunne, men det koster for en nøjagtig geografisk adresse.FrkBettina skrev:Hvor er det smart .... Er der et sted man kan tjekke IP adresser, sådan man får den fysiske adresse ?
ons 17. aug 2011 17:17
ons 17. aug 2011 17:45
ons 17. aug 2011 18:32
Det må jeg ikke udtale mig om...Danagonia skrev:Hvad laver du egentlig Blue?? Er du en professor af en art??Alle de vildt nørdede computer ting får mig til at tro du nærmest må arbejde hemmeligt for NASA