Ok

Vi prøver med pap...

Dette her er startsiden når du trykker på dit kontrol panel. Imellem de blå valg muligheder ud fra NYT INDLÆG er der en der hedder design. Den klikker du på.

Så kommer du herind, hvor der ovre i højre hjørne og muligvis også andre steder står "TILFØJ en GADGET". Den klikker du på.

Nu får du sådan en skrolle meny, der popper op, der ser sådan ud. Skrol ned og find den der hedder "LINKLISTE". Den klikker du på.

Nu kommer denne dialog boks som du skal udfylde. Øverst giver du den en titel. Det er ligegyldigt hvad du skriver, det kommer ikke til at blive vist. De to næste bokse gør du ikke noget ved.
Nywebstedwebadresse: Her skriver du det sted du vil linke til. Det kan være alle steder på nettet og en bestemt side på din blog. Du plokker bare webadressen ind i det hvide felt.
Ny Websted navn: Her udfylder du hvad der skal stå istedet for selve link teksten. Det kunne være; "Min Webshop" så vil der kommer til at stå "Min Webshop" og når folk så klikker på det, kommer de hen på den webadresse du skrev i "Nywebstedwebadresse". Når du er færdig klikker du på "Tilføj link" så dukker dit link op, på listen under.
Du kan tilføje lige så mange du vil. Jeg tilføjer her "Min webshop" "Min Hjemmeside" og "Se Mit Gallerie". Når du ikke skal bruge flere link, trykker du "gem"

Så dukker der en grå bjælke op et sted på din design side. Den kan du nu flytte rundt med og sætte der hvor du gerne vil have den. Skal den sidde allerøverst, flytter du den derop hvor der her står "Flicker photostream" på min grå design side.

Her er så forsiden efter jeg har tilføjet linksne allerøverst...
Var der bedre??