Switch to full style
Her kan du poste ting, du vil høre en ærlig mening om.
Det kan være smykker, hjemmesider eller alt muligt andet for den sags skyld.
Det er også her du finder "Dagens smykke"
Skriv et svar

Re: Dagens smykke 07.12.10

ons 8. dec 2010 07:11

BlueRaven skrev:Den er ikke lige mig.
Jeg kan godt lide den lidt ubehjælpsomme skrift og de nærmest barnlige tegninger, men når den samtidig er hamret, meget kraftig og lidt deform, bliver det for meget for mig.

Camilla - de er masseproducerede. Deres OoAK synes at køre på, at stenene er forskellige (og det er sten af lavere kvalitet jo altid :D )

Billede



BR- hvordan kan du se at de er masse producerede? stilen er ellers ret hjemmegjort

Re: Dagens smykke 07.12.10

ons 8. dec 2010 10:03

Er ikke vild med deres ting .... masseproducerede ting, der ser ud som om de er ubehjælpeligt håndlavede er bare lidt for popsmarte efter min smag - desuden ser den ring ud som om den er lavet af tibetansk 'guld' , selvom det skulle være 14karat - og prisen er helt sikkert som om det er unika (DYR)

Re: Dagens smykke 07.12.10

ons 8. dec 2010 13:16

Pia skrev:
BlueRaven skrev:Camilla - de er masseproducerede. Deres OoAK synes at køre på, at stenene er forskellige (og det er sten af lavere kvalitet jo altid :D )

Billede

BR- hvordan kan du se at de er masse producerede? stilen er ellers ret hjemmegjort


Når tingene er helt ens, har samme deformiteter og nøjagtig samme indridsninger,
så er det et dårligt tegn for unika-elskeren.

Her er et par eksempler:

BilledeBillede

BilledeBillede

Den største variation ligger i materialet og mængden af slibning ("tid i tromlen") efterfølgende.

Billede

Re: Dagens smykke 07.12.10

ons 8. dec 2010 14:39

OK- ja, det er nu helt indlysende :animals-chickencatch: [smilie=jumpsanta.gif]

Re: Dagens smykke 07.12.10

ons 8. dec 2010 21:02

ja, det er godt nok MANGE penge for masseproduceret... But I like them anyway ;;)
Skriv et svar