Switch to full style
Her kan du poste ting, du vil høre en ærlig mening om.
Det kan være smykker, hjemmesider eller alt muligt andet for den sags skyld.
Det er også her du finder "Dagens smykke"
Skriv et svar

Gummi og....

lør 11. dec 2010 19:21

Fandt en rest gummi og måtte bare i gang, så det her gik min fredag aften med...
Jeg er selv VILD med den grønne kæde og synes bare de sten er flotte, den er ca. 2m. Men vil gerne høre jeres mening, om det er "for meget" med ene grønne farver eller om der skulle være nogle kontraster ? Og ligeledes med de gule/orange kæder ?

Billede
Billede


Mango´erne..
Billede

Armbånd..
Billede

Re: Gummi og....

lør 11. dec 2010 20:18

Nu kan jeg jo faktisk ikke lide grøn, men jeg synes at den er rigtigt flot. Den orange er lidt for orange for mig. De der peace-tegn synes jeg er rigtigt fede.

Re: Gummi og....

lør 11. dec 2010 20:21

Synes de er rigtig fine begge to, men kom jo lige til at spotte dine ringe. De er jo lige i øjet.
Må jeg spørge hvor du har købt din " stang " med de firkantede ender.

Re: Gummi og....

lør 11. dec 2010 20:49

Jeg synes ikke der altid behøver være noget i kontrast farve. Nogen gange er man bare til noget roligt men smukt. Og smukke er de altså. :x-

Re: Gummi og....

lør 11. dec 2010 21:55

Jeg fortrækker nærmest ensfarvede smykker..såøhhh jeg synes jo at de er fede. :D

Iø. er læderet jo i princippet også "en farve"

Re: Gummi og....

lør 11. dec 2010 22:18

Tak U all.... Så kan jeg roligt forsætte, overvejer at give nogle i julegave.

butler skrev:Synes de er rigtig fine begge to, men kom jo lige til at spotte dine ringe. De er jo lige i øjet.
Må jeg spørge hvor du har købt din " stang " med de firkantede ender.


Åh, de ringe kan jeg altså bare ikke lide... og synes det er et makværk at få str. rigtig :-w
Jeg køber bestemt ikke flere, men her er et link til dem http://www.pearlsandpieces.dk/system/applications/advanced_search_result.php?keywords=33658&x=0&y=0 ;;)

Re: Gummi og....

søn 12. dec 2010 11:22

jeg synes din kæde er fin og jeg kan godt lide at den er holdt i de samme faver det giver ro og anvendelighed da den kan bruges til mange forskellige slaks tøj

Re: Gummi og....

søn 12. dec 2010 12:31

Nej-nej, du må endelig ikke lave den anderledes,
den er virkelig smuk og indtagende, som den ser ud nu :x-
Det samme gælder de gule/orange farver.
@};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};-
Nix pille!!! :)) :)) :))

Re: Gummi og....

søn 12. dec 2010 13:53

Flotte smykker du fremstiller.
JEg er vild med dine billeder, hvordan sætte du dem sammen?

Re: Gummi og....

søn 12. dec 2010 17:30

Hvor køber du "hul" gummi henne ? Har jo sjovt nok samme slags sten .... :whistle:
Skriv et svar