Pia skrev:
jeg fik også 2mm kobber hjem og det er ved gud anderledes hårdt- gad nok vide om det nogensinde får form som det hårspænde, jeg har gået og længtes efter??
Du kan jo udgløde det (varm det op til det bliver glød rødt og køl det hurtigt af igen) Så er det blødere at arbejde med i et stykke tid, men det tager da noget mere tid end med aluminium

Jeg har ikke selv arbejdet ret meget med 2mm, da jeg synes det er lige besværligt nok...
Pia skrev:
-- hvad wiren angår, så er det også klart for mig, at i ganske enkelt ikke bryder jer om nøgen wire. ganske som nøgne klemperler

- det er ok .
jeg kan godt lide nøgen wire, ikke for sig selv, men med lidt pynt. men klemperlerne så jeg nu også gerne gemt af vejen.
Synes egentlig den nøgne wire er fin nok, men så skal der være lidt mere spræl i det der så rent faktisk er på wireren. Som forteksempel denne halskæde, hvor den gennemsigtige wire er brugt til at skabe et vandfalds lignende mønster, som nærmest svæver.

Synes måske til din halskæde at det bliver lidt for simpelt og kedeligt. Men en ide, kunne også være at arrangere perlerne på en mere spændende måde, evt. så de så ud som om de var blæst henover halsen hvis du kan forestille dig det