Love-Shopping skrev:
Det kommer vel an på udsende, str osv..
Ikke i min biks;-) ....alt er jo rellativt og det er ikke min opfattelse at stk. prisen svinger så forfærdelig meget ifht. det.
Dog er kobber mere svært at anskaffe/finde og muligvis som regel lidt højere prisæssigt, men jeg betaler det samme for mine og behøver derfor ikke at tage mere for dem:-)
Linda skrev:
måske lige i overkanten, men igen.....du kan jo også få dem til 3-4 kr. stk.
så det kommer nok an på materialet først og fremmest og selvf. udseendet og str.
Jeg har desværre kun fundet dem til min. 3 kr. (og oftest 4,-kr) pr. stk i dk. Hvis nogen kan henvise mig til et sted i dk hvor det er billigere vil jeg gerne have et praj. DOG ikke hvis der kun udbydes en enkelt slags. (det fordyrer porto at skulle købe i flere butikker;-))
rumlebumle skrev:
Jeg har ingen ide om hvad engelvinger koster herhjemme i de danske butikker, men mit råd til dig ville være, at tjekke priserne i de fleste danske butikker inden du fastsætter prisen. Så kan du derefter lave en pris, som forhåbentlig gør at din pris ligger under, så du kan få dem solgt. Når det så er sagt, så ville jeg personligt, hvis jeg skulle købe vinger fra dig, eller andet for den sags skyld noget andet, hellere købe i mængder ( feks 10 for 20 kroner ) end at skulle købe dem enkeltvis. Jeg synes jeg får mere for pengene, til trods for at stykprisen er den samme. Men det er måske kun mig der lader mig narre
Har tjekket det jeg kunne finde i dk. (hvilket er begrænset) prisen er delvist fastsat så den oftest er 1/2 pris af hvad andre i DK sælger til. (men de er dyrere end de hos Parlerian.se (som så også er mere besværlig at handle med rent betalingsmæssigt oplever jeg.) Tænker lige over det med større portioner. Tror umiddelbart at de der har behov for mange alligevel handler på e-bay, og derfor slet ikke har behov for/fordel af at købe i DK. ???
Tak for hjælpen indtil videre:D