Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Ny her

tirs 15. dec 2009 22:26

Hejsa,

Så fandt jeg også frem til forumet :) Er helt newbie i smykkeverden og har indtil vider kun prøvet mig frem til knyttearmbånd. Jeg hedder Christina, er 20 år gammel og kommer fra Grindsted hvor min kæreste driver netbutik med hobbyartikler til kort/scrapting. Så nu synes jeg det er på tide at lære noget om smykkefremstilling :) Jeg glæder mig rigtig meget at se noget af jeres kreationer :)

Re: Ny her

ons 16. dec 2009 00:04

Velkommen til dette dejlige forum :ymhug: og bare spørg løs ,så er der altid en herinde der vil prøve at hjælpe og jeg glæder mig til at se hvad du går og sysler med :clap:

Re: Ny her

ons 16. dec 2009 08:29

Hej Christina

Velkommen til dette forum, jeg håber at du biliver rigtig glad for at være her. Her er en god og familiær tone, og man kan spørge om alt, der er altid en parat med et svar.
Jeg glæder mig til at se nogle af dine værker. :ymhug:

Re: Ny her

ons 16. dec 2009 08:36

Velkommen - håber du vil hygge dig både med at være medlem af dette forum, men også med din nye hobby, MEN pas på : der er overhængede fare for at du bliver PERLOMAN - en lidelse, der endnu ikke er fundet helbredelse for ! :-D

Re: Ny her

ons 16. dec 2009 09:16

-Også et kæmpe velkommen herfra.. jeg tilslutter mig helt og holdent de andres kommentarer.. :D :D :D

Re: Ny her

ons 16. dec 2009 09:48

Velkommen til - her er MASSER af inspiration til fornyelser - og mange perleligesindede der altid er klar med en hjælpende hånd... ;)- :ymhug:

Re: Ny her

ons 16. dec 2009 10:07

0gså velkomme fra mig :ymhug:

Re: Ny her

ons 16. dec 2009 10:30

Velkommen her til vores dejlige forum. Vi er alle gode til at hjælpe hianden med det vi kan. Glæder mig til at se hvad deu går og laver. @};-

Re: Ny her

ons 16. dec 2009 12:19

VELKOMMEN TIL :ymhug:

Re: Ny her

ons 16. dec 2009 18:43

Velkommen herinde ;;)
Skriv et svar