Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Her er da sophia!

man 26. jan 2009 10:13

Hei, jeg er da sophia :) , jeg er jo med i noen danske forum, for jeg synst dere fra Danmark,er så lett å få kontakt med! Min store hobby om høst vinter,er da strikking/hekling, forår og sommer, ja, DA er det hagen og blomster som jeg er så glad i.Jeg er desverre ikke noe med smykker, da vi ikke har andeledning å få kjøpt matrialer til slik her,men jeg har jo beundret Lenes flotte smykker, og gleder meg jo veldig til det kommer litt strikk til her.Jeg håper som på flere danske forum ,at jeg får venner som har samme interesser, for venner,det får man jo aldri nok av,jeg holder veldig av vennskap! :)

Re: Her er da sophia!

man 26. jan 2009 11:14

Hej Sophia.

Jeg er også meget glad for dit venskab, vi kender jo hinanden fra andre forums, og jeg har vældig ofte haft fornøjelsen af, at se dit smukke strik, i Norsk mønster, det er bare så flot.

Du må meget gerne lægge billeder ind her også, i forummet "snak om lidt af hvert" og fortælle om din hobby, og hverdag, så andre også kan se dine fine håndarbejder. :)

Re: Her er da sophia!

man 26. jan 2009 12:49

Hej med dig og velkommen

Re: Her er da sophia!

tirs 10. mar 2009 15:19

Tusen takk for velkomsthilsner :-D

Re: Her er da sophia!

tirs 10. mar 2009 15:37

Hejsa rigtig hjertelig velkommen her til dette dejlige forum :text-welcomewave: :romance-grouphug: :happy-sunshine: :greetings-wavegreen: jeg glæder mig at se hvad du laver :ymhug: :x-

Re: Her er da sophia!

ons 11. mar 2009 09:46

Hei og velkommen ;o)

Re: Her er da sophia!

ons 11. mar 2009 14:21

Hej og
:text-welcomeconfetti:

det er altid dejlig med folk fra vores nabo-lande !

Re: Her er da sophia!

ons 11. mar 2009 17:02

Velkommen her til .

Re: Her er da sophia!

tors 12. mar 2009 18:17

Hej sophia

Velkommen her til :-D

Mange knus Eva1950

Re: Her er da sophia!

tors 16. apr 2009 09:00

Kjære alle danske "venner" Jeg vil takke dere for de fine velkomsthilsner som jeg akkurat har lest,det er godt å bli "mottatt" så fint som dette var. :x- Tusen takk til dere alle for hilsner. :ymhug:
Skriv et svar