Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Så er det vel min tur ..!!

søn 20. dec 2009 17:27

Har lige åbnet min egen lille smykke/taskeforretning i København, så nu håber jeg bare det bedste .. Derudover har jeg denne hjemmeside, som dog ikke er helt opdateret ..:-)
www.lindholmdesign.dk

Re: Så er det vel min tur ..!!

søn 20. dec 2009 17:42

Hej Miska
Hvor er den hjemmeside lækker - farverne er blide og gode, så man fornemmer farverne på smykkerne godt - og smykkerne i sig selv er vildt lækre - :clap: :clap: Tillykke med butikken og hjemmesiden, det kunne være man skulle kigge forbi en dag i januar ?
:-D

Re: Så er det vel min tur ..!!

søn 20. dec 2009 17:47

Tak for de søde ord, Lise ..!!

Re: Så er det vel min tur ..!!

søn 20. dec 2009 18:08

tillyke med din butik håber at du får en god handel og at du bliver glad for det store spring det er at starte op. Dejlig hjemme side du har fådet lavet.

Re: Så er det vel min tur ..!!

søn 20. dec 2009 18:17

Tillykke med din forretning. :)- Skal vi ikke have en adresse så vi kan kigge forbi? ;)-

Re: Så er det vel min tur ..!!

søn 20. dec 2009 18:18

Charlottes skrev:Tillykke med din forretning. :)- Skal vi ikke have en adresse så vi kan kigge forbi? ;)-

Den ligger Gothersgade 7 ..

Re: Så er det vel min tur ..!!

søn 20. dec 2009 19:29

Åh hvor ser hjemmesiden godt ud.. Flotte flotte ting du har lavet. meget inspirerende.. :x- :x-

Re: Så er det vel min tur ..!!

søn 20. dec 2009 20:40

Meget lækker og flot hj.side :clap:

Re: Så er det vel min tur ..!!

søn 20. dec 2009 21:46

Tillykke med begge dele. Det må være dejligt at have sin egen fysiske forretning

Re: Så er det vel min tur ..!!

søn 20. dec 2009 21:51

Til lykke med butik og hjemmeside, jeg håber, du får held og lykke med begge dele. :ymhug:

Det er svært at komme ind på markedet med en webshop - der er så mange om buddet. Og der er så mange, der sælger billigt bling-bling, så konkurrencen er hård, når man ønsker at sælge kvalitetsvarer i gode materialer. Men når du har en fysisk butik, hjælper det nok.

Super flot design :clap: dejlige farver :clap: og skønne billeder :clap:
Skriv et svar