Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Ny "perle" :)

ons 6. jan 2010 08:35

Hej alle sammen,

Nu har jeg stillet mange spørgsmål her på forummet (hvor er det dejligt at have et sted at gå hen! :) ), så det er vist på tide med en præsentation! :)

Jeg hedder Stine, er 37 år og gift med Mehdi fra Tunesien. Vi har ingen børn men til gengæld en hund :)

Vi bor i hus i Brøndby Strand, 2 min fra havet, og tæt på skønne naturområder.

Jeg har altid været meget kreativ og maler (abstrakt), laver papir og smykker. Jeg har først fpor nyligt fået øjnene op for shamballa armbånd og eer nu bidt af en gal knytning :)

Jeg er uddannet ingeniør - og arbejder til daglig i den meget teknik tunge verden - så nyder at være kreativ og aktiv når jeg har fri :)

Herudover rider jeg flere gange om ugen (har dog ikke egen hest) og går til hundetræning :)

Jeg glæder mig til at lære jer andre at kende!

Er der nogen der bor på vestegnen/Kbh og har lyst til at mødes over en kop te/kaffe, er jeg frisk! :)

Re: Ny "perle" :)

ons 6. jan 2010 09:21

jamen velkommen til vores hyggelige fristed....og MASSER af inspiration. ;)

Re: Ny "perle" :)

ons 6. jan 2010 09:22

Velkommen - håber du vil hygge dig lige så meget med at være her, som vi andre gør det. :-D

Re: Ny "perle" :)

ons 6. jan 2010 09:29

Også et stort velkommen herfra... :ymhug:
Dejligt med endnu en heste/hunde/perle tosse.. :dance:

Re: Ny "perle" :)

ons 6. jan 2010 09:37

Hej Stine og rigtig hjertelig velkommen til dette forum.
Jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her, og du skal bare spørge, der er som du allerede ved, jo altid en sød perlepige til at svare på spørgsmål :ymhug:

Re: Ny "perle" :)

ons 6. jan 2010 10:48

Hej Stine og mere velkommen håber at du bliver glad for at være her inde. hos alle vi andre perleomaner. :clap: @};-

Re: Ny "perle" :)

ons 6. jan 2010 11:29

Velkommen hertil dette dejlige smykkeforum :ymhug: og du skal bare spørge løs og der er altid en der kan hjælpe herinde ;)-

Re: Ny "perle" :)

ons 6. jan 2010 11:37

lisbeth skrev:Velkommen hertil dette dejlige smykkeforum :ymhug: og du skal bare spørge løs og der er altid en der kan hjælpe herinde ;)-

Jeg glæder mig til at se hvad du laver :clap:

Re: Ny "perle" :)

ons 6. jan 2010 16:17

Også velkommen her fra mig :ymhug:

Jeg glæder mig til at se dine smykker ;)-

Re: Ny "perle" :)

ons 6. jan 2010 16:27

Der skal også et velkommet til her fra mig.
Skriv et svar