Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Hej hej... :)

lør 13. mar 2010 23:42

Hejsa!

Jeg hedder Jette og er 36 år.
Jeg har *perlet* et års tid nu, men har først lige opdaget dette forum...eller retter sagt, så har jeg fået den anbefalet et par gange, men først nu fået taget mig sammen til at kigge ind :ymblushing:
Jeg har allerede en fornemmelse af, at jeg vil finde rigtig gode råd og inspiration herinde, og det glæder jeg mig til.

Hilsen
Jette :)-

Re: Hej hej... :)

søn 14. mar 2010 02:17

Jamen så velkommen blandt os andre perlomaner:)

Jeg er også halvgrøn hvad angår smykker og den slags, men jeg hænger i og spørger mig frem.....

Glæder mig til at høre hvad du muntrer dig med at lave med perler...og se billeder også jo;-)

Re: Hej hej... :)

søn 14. mar 2010 07:43

Hej Jette

Hjertelig velkommen til vores forum. Jeg er sikker på du nok skal hente meget inspiration herinde. Jeg glæder mig til at se hvad du sysler med.. :)

Re: Hej hej... :)

søn 14. mar 2010 09:04

Hej Jette

Dejligt at se dig herinde også - langt om længe :ymhug:
Håber og tror du bliver rigtig glad for at være her ;)-
Jeg er en af de heldige der har set dine smykker live, og jeg glæder mig til at se meget mere fra din hånd :x-

Re: Hej hej... :)

søn 14. mar 2010 10:09

Veldkommen her ind på vores dejlige forum, håber at du bliver glad for at være her og du skal bare spørge og komme med komentar det er det vi alle lære nyt ved . glæder mig til at se hvad du laver. @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- :clap: :clap: :clap: :clap:

Re: Hej hej... :)

søn 14. mar 2010 11:53

Mere velkommen herfra og jeg glæder mig til at se hvad du sysler med :text-welcomewave: :text-welcomeconfetti:

Re: Hej hej... :)

søn 14. mar 2010 12:51

Velkommen hertil. Ja det er et dejligt forum med en skøn stemning. Her er man velkommen uanset hvad man laver smykker af. :)-

Re: Hej hej... :)

søn 14. mar 2010 13:43

Velkommen til verdens bedste forum :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Her skal du nok blive glad for at være @};- @};- @};-

Re: Hej hej... :)

søn 14. mar 2010 13:50

1000 tak for jeres hilsner, det er rigtig dejligt at føle sig velkommen :)-

Jeg skal lige igang, og så skal jeg nok sætte lidt billeder ind.
Jeg glæder mig til at følge med herinde :)-

Re: Hej hej... :)

søn 14. mar 2010 19:20

Hej Jette, og rigtig hjertelig velkommen til vores forum.
Jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her hos alle os perleglade piger :ymhug:
Skriv et svar