Hej alle
Ov, en præsentation må der vist til

Jeg hedder Suzan og er 28 år, har en datter på snart 3 år og en lille prinsesse mere i maven, som gerne skulle komme ud 5. februar *chear*
Til dagligt arbejder jeg som bygningskonstruktør i et arkitektfirma, men har ved siden af startet en webshop, som sælger kvalitetsprodukter til kæledyr - primapet.dk
Jeg er i løbet af efteråret også startet op med at lave udstillingsliner til hunde - altså den line hundene har på, når de udstilles rundt om i landet.
Jeg har købt kænguru læder fra Australien og fletter altså alle linerne selv. Perler osv. har jeg købt mest over Ebay i forskellige shops (der er jo så mange fede, så det er svært at vælge....).
Jeg prøver lige at indsætte et par billeder, så I kan se, hvad det går ud på.
Hvis nogle af jer er på facebook - kan de ses her
http://www.facebook.com/PrimaPetsShowLe ... tos_streamMin næste plan er så, at starte med at lave ørerringe evt. halskæder, som passer til de her liner.
Jeg har længe drømt om at lave smykker, men har bare ikke gjort så meget ved det endnu.
Regner med, at det bliver mit næste projekt - derfor er jeg hoppet herind for at tjekke teknikker ud og få inspiration. Er dog lidt i tvivl om, hvor materialerne skal indkøbes - har kigget lidt rundt omkring, men der er jo mange muligheder. Puha - og så skal der jo også redskaber til.
Men vi må igang, der skal nok komme mange spørgsmål *fløjt*
Her kommer et lille udvalg