Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Re: Halløj i hytten

søn 28. mar 2010 18:39

Velkommen hertil. :)- Jeg synes også du skal komme hjem til Rumle d. 18. april. Det er kun få af os der kender hinanden irl, så der kommer rigtig mange nye ansigter og jeg synes at dit også skal være der. :)-

Re: Halløj i hytten

søn 28. mar 2010 18:48

Neeej sikke en flot modtagelse, det er jeg glad for :x-
Glæder mig rigtig meget til at komme i gang. Dog lige forvirret hvor jeg skal starte henne :?: men det komme vel

Re: Halløj i hytten

man 29. mar 2010 07:57

og mere velkommen.....og inspiration er der masser af herinde og god hjælp og selvf. engang imellem gode fællesbestillinger ;)

Re: Halløj i hytten

man 29. mar 2010 14:35

Linda skrev:og mere velkommen.....og inspiration er der masser af herinde og god hjælp og selvf. engang imellem gode fællesbestillinger ;)


Uhh spændende :dance: . Hvor bestiller i så fra? .. og hvilket rum foregår det i?

Re: Halløj i hytten

man 29. mar 2010 14:39

Vi er ved at skulle oprette en fælles bestilling fra et firma der hedder FMG. Lækre sager de har.. :x- Det bliver nok først engang i maj, så der er lidt tid endnu. Når tiden nærmer sig vil der blive oprettet en ny tråd hvor man så kan tilmelde sig, hvis man gerne vil være med.

Re: Halløj i hytten

man 29. mar 2010 15:24

Nøj det lyder interessant. Har de en hjemmeside så kan kunne drømme lidt på forskud?

Re: Halløj i hytten

man 29. mar 2010 17:39

Ja gå endelig ind og drøm.. :D Der er masser af guf.

www.firemountingems.com

-Og du siger bare til når vi laver en fælles bestilling hvis du skal have noget med. :)

Re: Halløj i hytten

man 29. mar 2010 18:24

Nogen der kan hjælpe mig med at bestille kataloget. På det andet forum var der en som havde fået det tilsendt. Jeg prøvede at gå ind men kunne ikke finde ud af andet end at downloade det. Vil rigtig gerne havde det fysisk i hænderne

Re: Halløj i hytten

man 29. mar 2010 18:29

Åh det vil jeg også gerne Edith.. Det kan godt virke uoverskueligt at gå ind på deres hjemmeside. I hvert fald for mig. Der er ALT for meget at vælge imellem. :D

Re: Halløj i hytten

tirs 30. mar 2010 10:25

Lisbeth ved hvordan man bestiller det. For hun havde det med forleden så jeg kunne se hvad de havde. :)-
Skriv et svar