Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Re: Det kunne da være .....

man 12. apr 2010 11:20

Har nu oprettet et fotoalbum.eu ... men jeg kan ikke få dem ned i mit indlæg .... :think:

Re: Det kunne da være .....

man 12. apr 2010 11:42

ope i fotoalbummet skal du lave det bille du vil have ned stor. Så trykker du med højer mus knappe og der efter på
egenskaber. så popper der et vindu op og der skal du merke de linger op som heder adrassen og merke op og coper ved at trykke på crtl knappen og på c der efter skal du åbne og gå ind i forumet og i dit indlæg skal du nu trykke på ctrl knappen og der efter på v knappen så kommer der en linge som du merker op og så skal du finde den knap som heder Img og trykke på den her efter skulle der gerne være et billed.

Re: Det kunne da være .....

man 12. apr 2010 12:55

Hej ... tak for "brugsanvisningen" .... den virker ... men hvordan sletter jeg ????? :doh:

Re: Det kunne da være .....

man 12. apr 2010 13:01

Du kan slette ved at merke den linge op som du har lagt ned fra fotoalbumet merk den op og tryk på delit

Re: Det kunne da være .....

man 12. apr 2010 13:10

Velkommen hertil, jeg kan se at du allerede er godt igang :dance: @};- :dance:

Re: Det kunne da være .....

man 12. apr 2010 14:26

Hej Kirsten,

Du skal da også have et velkommen herfra, kan se at du har lagt et billede op allerede, det er er flot smykke.

Lad os endelig se lidt mere af hvad du laver. :-D

Re: Det kunne da være .....

man 12. apr 2010 14:35

Velkommen herfra :ymhug: og jeg glæder mig til at se hvad du sysler med og du skal bare spørge løs ;)-

Re: Det kunne da være .....

man 12. apr 2010 14:58

Hej Kirsten.
Du skal da også lige have et velkommen herfra, jeg håber at du bliver glad for at være herinde ved alle de søde perlepiger :ymhug:

Re: Det kunne da være .....

tirs 13. apr 2010 19:15

:D :D VELKOMMEN TIL!! :D :D
Skriv et svar