Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

"endnu en ny perle til kæden"

tors 17. jun 2010 18:38

Hej med jer :-h , nu måtte jeg så lige få mig oprettet, så jeg kan hilse på. Jeg har ikke mange år på bagen ud i denne kunst, men jeg håber at lære mere. Det ser rigtig spændende ud herinde hos jer, så det glæder jeg mig meget til at studere nærmere.

Re: "endnu en ny perle til kæden"

tors 17. jun 2010 18:51

Rigtig hjertelig velkommen hertil. Her kan du godt få mange timer til at gå, med at finde inspiration og råd.. Jeg glæder mig til at se noget fra din hånd, når du kommer så langt.. :text-welcomeconfetti:

Re: "endnu en ny perle til kæden"

tors 17. jun 2010 19:00

Rigtig hjertelig velkommen til vores dejlige smykkeforum, jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her.
Her er vi alle lige, og vi har alle været nybegyndere en gang. Jeg glæder mig til at se hvad du går og laver :)
Har du spørgsmål er der næsten altid en der kan hjælpe, og du er også meget velkommen til at komme med kommentarer.
Vi har mange sjove tiltag, som konkurrencer, og bytte/bytte der er rigtig sjovt. Har du lyst til at være med i vores næste konkurrence er deadline for tilmelding d. 20/6 så du kan lige nå det. :)-

Re: "endnu en ny perle til kæden"

tors 17. jun 2010 20:28

Jeg vil også lige sige velkommen til vores dejlige forum og du skal som sagt bare spørge løs og der er altid en der kan hjælpe dig og jeg glæder mig til at se hvad du går og perlesysler med :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:

Re: "endnu en ny perle til kæden"

tors 17. jun 2010 20:41

Tusind tak alle 3, jeg glæder mig til at suse rundt og kikke endnu mere. Det lyder rigtig dejligt at alle er så hjælpsomme.

Konkurrence :-? det ved jeg sørme ikke om jeg tør kaste mig ud i da, men det lyder spændende.

Lige en extra tak til dig Lene, ja jeg må jo indrømme, at din dejlige butik kender jeg godt :-bd :-bd

Re: "endnu en ny perle til kæden"

fre 18. jun 2010 06:57

Selvfølgelig ka' du være med Dutte, det er overhovedet ikke svært, men det skal du selvfølgelig selv bestemme :D

Ok, du kender min butik :D , skønt at vide at du akn li' hvad jeg sælger :ymhug:

Re: "endnu en ny perle til kæden"

fre 18. jun 2010 07:40

og lidt mere velkommen....og du kan helt sikkert få masser af inspiration herinde og der er også en masse hjælp at hente.... ;)

Re: "endnu en ny perle til kæden"

fre 18. jun 2010 09:34

Vher ind til alle os dejlige perletøser. Jeg glæder mig til at se hvad du laver. :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:

Re: "endnu en ny perle til kæden"

fre 18. jun 2010 11:29

tusind tak Linda og havfruen :-) Ja men det kan nu godt være at jeg er blevet overtalt Lene, det kan da ikke gå helt galt LOL Oh jow jow, elsker din butik, men det gør mit dankort ikke :D

Re: "endnu en ny perle til kæden"

fre 18. jun 2010 15:45

Hej og velkommen på dette dejlige forum
Skriv et svar