Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Hej siger damen.

tors 30. sep 2010 11:46

Pige, 37, sådan alt mulig kreativ med lidt af hvert, smykker, billeder, tegninger, computer, papir, bøger og sikkert en masse andet jeg ikke lige husker nu :D

Jeg håber på et stort :text-welcomeconfetti: og så vil jeg smutte ind og kigge på jeres billeder af de fine ting i har lavet.

Re: Hej siger damen.

tors 30. sep 2010 11:53

Velkommen her :text-welcomeconfetti: ind på vores dejlig side, håber at du bliver glad for at være her inde

Re: Hej siger damen.

tors 30. sep 2010 12:00

:text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:

Velkommen til... :)-

Re: Hej siger damen.

tors 30. sep 2010 12:45

Velkommen hertil. ;;)

Re: Hej siger damen.

tors 30. sep 2010 12:59

Du kan tro du må få et stort velkommen fra mig. Jeg glæder mig til at se ALLE dine ting du laver. Det er godt nok mange kreativiteter du har gang i, men det er jo skønt, især for os andre, der jo EEEEEEEEELSKER at se billeder.. :D :D :D

Re: Hej siger damen.

tors 30. sep 2010 13:57

Hejsa,

Også :text-welcomeconfetti: fra mig, glæder mig til at se hvad du sysler med.

Re: Hej siger damen.

tors 30. sep 2010 14:02

:text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: fra mig også til vores dejlige side og du skal bare spørge der er altid en eller anden der kan hjælpe :clap:

Re: Hej siger damen.

tors 30. sep 2010 16:46

et STORT :text-welcomeconfetti: og håber du bliver glad for at være her.

Re: Hej siger damen.

tors 30. sep 2010 17:36

:D :D VELKOMMEN TIL!! :D :D

Re: Hej siger damen.

tors 30. sep 2010 17:38

Også et rigtig stort :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:

skal lyde herfr, jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her på vores dejlig forum, og jeg vil glæde mig til at se hvad du laver. :ymhug:
Skriv et svar