Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

her kommer jeg.....

tirs 10. feb 2009 21:22

Hej alle, jeg er også medlem i et andet smykkeforum, som andre herinde .....men smykkesnak kan man da ikke få for meget af vel ;o)
Er som de fleste andre bidt af en gal perle - eller måske mere bare bidt af div. hobbyer....ihvertfald hvis man spørger min mand... :lol:
og hvis jeg ikke er begravet i perler, så sysler jeg med min hjemmeside som for nyligt blev "næsten" færdig.....kan man ikke altid finde nye ting eller fejl der skal rettes og man ALDRIG har tid til?? og i er selvfølgelig mere end velkommen til at lure... http://www.lbd-design.dk

p.s. tak fordi du gider Lene, er sikker på at det nok skal blive et godt forum :o)

Re: her kommer jeg.....

ons 11. feb 2009 08:22

Hej Linda

Rigtig hjertelig velkommen til forummet, jeg håber at du vil få mange gode timer til at gå herinde.
Jeg var lige inde og kigge lidt på din hjemmeside, den er rigtig flot, og sikke nogle fine smykker du laver :)

Re: her kommer jeg.....

ons 11. feb 2009 12:31

hej Jeg vil også lige sige velkommen her i det nye forum her ,jeg er også ny her og jeg tror det bliver rigtig godt hvor vi kan lære en masse og hjælpe hinanden :D utrolig flot hjemmeside :lol:

Re: her kommer jeg.....

tirs 17. feb 2009 11:35

tak ;o)

Re: her kommer jeg.....

tirs 17. feb 2009 12:00

Hej linda sikke en flot hjemme side du har jeg er helt vild med din smykkeleksikon. Det må have taget meget lang tid at få den opbygget. :)

Re: her kommer jeg.....

ons 18. feb 2009 08:59

Tak - Det har også taget en KRIG.

Re: her kommer jeg.....

tors 19. feb 2009 21:26

hej og velkommen
Skriv et svar