Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Halløjsa

tors 6. aug 2009 09:59

Så vil jeg da også lige hilse på... nu har jeg kigget med i lidt tid uden selv at skrive noget, jeg har beundret alle jeres fine smykker herinde ^:)^ og fundet inspiration og tips.
Så nu er det vist på tide selv at sige hej.... så hej med jer \m/

Jeg har lavet smykker de sidste par år, lidt on-of, men at opdage et smykkeforum på nettet kan jo gøre en dybt afhængig igen... (både af nettet og smykker :-t )

Re: Halløjsa

tors 6. aug 2009 11:27

velkommen til.. kan kende dig fra det andet forum også.. der er bare det med dette forum at der ikke rigtig er nogle regler og det er super dejligt og man kan være sig selv hundrede procent.. så håber du bliver glad for det.. ;)

Re: Halløjsa

tors 6. aug 2009 11:57

Hej Sabina, og hjertelig velkommen til dette forum.

Jeg håber at du bliver glad for at være her, her er hyggeligt og fredeligt, og vi er alle med på at hjælpe hvis der er spørgsmål der nager, der er sikker en eller anden der kan hjælpe.
Så jeg glæder mig til at se lidt af hvad du går og sysler med, det er jo altid spændende at se hvad andre laver. :ymhug:

Re: Halløjsa

tors 6. aug 2009 12:15

Hej og velkommen til vores dejlige forum dejligt at du vil være med her hos Håber at du bliver glad for at være med her hos os @};- @};- @};-

Re: Halløjsa

tors 6. aug 2009 12:15

Også et velkommen herfra.. Jeg håber du bliver glad for at være herinde og glæder mig allerede til at se dine ting du sysler med.. Du er også skrevet på listen i vandrepakken.. ;)

Re: Halløjsa

tors 6. aug 2009 12:23

Hejsa og velkommen her til dette dejlige forum :ymhug: hvor alle hjælper hinanden og du skal bare spørge og håber du bliver glad for at være her ligesom os andre perletøser/kvinder ;)-

Re: Halløjsa

tors 6. aug 2009 13:58

Rigtig hjertelig velkommet til dette dejlige forum med mange dejlige brugere.

Re: Halløjsa

tors 6. aug 2009 17:24

:text-welcomeconfetti:

Re: Halløjsa

tors 6. aug 2009 20:02

Ja hej med dig.
Her er vildt hyggeligt at være :dance:

Re: Halløjsa

tors 6. aug 2009 22:22

Også velkommen her fra mig :ymhug: Jeg glæder mig til at se dine smykker. Det er altid så inspirerende at se andres kreationer :-D
Skriv et svar