Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Re: Her er jeg. :-)

ons 26. aug 2009 14:54

Tak for velkomsten alle sammen. :-) Og jeg er allerede glad for at være her. Her er en rigtig rar stemning og selvom jeg slet ikke kan følge med med jeres håndværk og perlesammensætning endnu, så skal jeg nok vise lidt en af dagene. Min kusine skal føde og er hun ikke gået igang imorgen, så bliver hun sat igang. Jeg har lavet et mor-datter smykke (dvs smykker) til hende som jeg har tænkt længe over. Det er simpelt men pænt og jeg ved at hun vil elske de vedhæng der kommer på. Jeg skal lige samle det idag og lægger billede på ligeså snart hun har taget sig sammen og presset Emily ud. :-D

Ang min konto, så har jeg allerede tømt den fordi jeg liiiiiige skulle have lidt flere perler. Bare lidt flere og så nogle der kunne være flotte sammen med og så lidt mellemperler og så lidt....... I kender det nok. ;)

Re: Her er jeg. :-)

ons 26. aug 2009 17:56

velkommen til.. og dejligt med en mere fra amager (jah jeg er selv amagerkaner)
og jah du må da lige kigge hos vores alle sammens lene hun er super billig og bestiller bare lige hjem hvis der er noget man mangler ;)
Skriv et svar