Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Hej med jer

man 31. aug 2009 13:06

Så fandt jeg også vej til dette forum :-D

Jeg har lavet smykker i nogle år efterhånden, og jeg bliver heldigvis hele tiden klogere på området.
Jeg elsker at afprøve nye tekniker, så jeg har efterhånden prøvet at lave smykker i mange forskellige materialer.

I øjeblikket er det mest wrapping smykker jeg laver. Men jeg leger også lidt med lodning når tiden/energien tillader det.

I er selvfølgelig velkommen til at kigge forbi min hjemmeside, for at se lidt at det jeg har nørklet med.

Udover smykker bruger jeg tiden med min mand, min 10-åringe søn, min Jack Russel terrier, gode bøger, spil og alt mulig andet :-D

Re: Hej med jer

man 31. aug 2009 13:23

Hej og velkommen til vores dejlige forum @};- @};- . her er vi alle lige og det enest der forlanges er at vi har en god tone med hianden , lidt drillerie er helt ok =)) hvis alle synes det er hygeligt. :ymhug: Jeg har været inde på din hjemme sid og synes det er nogle fine ting du laver. glæder mig til at se mere til dig og dine ting. ;;)

Re: Hej med jer

man 31. aug 2009 13:32

Velkommen hertil. Jeg håber du bliver ligeså glad for at være her som jeg er. :-)

Det er nogle flotte smykker du har på din hjemmeside. :x-

Re: Hej med jer

man 31. aug 2009 14:12

Hej Mooshi

Rigtig hjertelig velkommen til dette forum, jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her. :ymhug:

Re: Hej med jer

man 31. aug 2009 15:12

Også velkommen herfra og flot hjemmeside du har :clap:

Re: Hej med jer

man 31. aug 2009 15:58

Velkommen fra mig også @};-
MEGET smukke smykker du laver.
@};- @};- @};- @};- @};- @};- @};-
Og dejlig hjemmeside :-bd @};-

Re: Hej med jer

man 31. aug 2009 17:21

Velkommen til dette smykkeforum ;)-
Håber du kommer til at føle dig hjemme her ;)-

Re: Hej med jer

man 31. aug 2009 18:06

Hej Mooshi
Hyggeligt også at se dig her :-D

Re: Hej med jer

man 31. aug 2009 18:15

Også velkommen fra mig :ymhug: Jeg håber, du bliver glad for at være her ;)-

Re: Hej med jer

tirs 1. sep 2009 05:47

Tak - skal I have allesammen :)-
Skriv et svar