Dato og tid er tors 28. mar 2024 21:31

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Hej
Indlæg: tirs 1. sep 2009 07:20 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Hej Irene.

Rigtig hjertelig velkommen til dette forum.
Jeg håber at du bliver glad for at være her, og at du vil vise lidt af hvad du går og laver :)-
Herinde hjælper vi gerne hvis der er spørgsmål der trænger sig på, og der er næsten altid hjælp at hente, hvis man er gået i stå med et smykke, eller der er noget man er i tvivl om, så bare spørg :)-

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Hej
Indlæg: tirs 1. sep 2009 07:45 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
hejsa og mere velkommen ;)

fin lille hjemmeside du har.

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Hej
Indlæg: tirs 1. sep 2009 13:09 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: fre 6. mar 2009 15:53
Indlæg: 67
Hey Irene

Velkommen også fra mig jeg er også ny ca.1år har jeg "lavet"smykker,men jeg
har ADHD og har lidt svært ved at holde mig til det samme,jeg prøver også at
male,men jeg håber det en dag lykkedes for mig,jeg bruger siden til at skrive
lidt og få inspiration.Du har da fået lavet nogle flotte ting på hjemmesiden. :)-

Hilsen Canto


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Hej
Indlæg: tirs 1. sep 2009 20:48 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: man 31. aug 2009 17:02
Indlæg: 236
Geografisk sted: Gilleleje
Endnu engang tak for modtagelsen. Synes virkelig det er et fint forum med mange gode og interessante tråde ;)-
Til "butler": Jeg har købt creolerne på QXL hos "Pedersen-smykker" til 30 kr. for 10 par. De har en trådtykkelse på 1 mm. og er 30 mm. i diameter. De er både bly -og nikkelfri. Jeg synes de holder faconen fint.

Jeg vil gerne igang med at lave halskæder. Har tænkt mig at det skal være nogle lange (ca. 150 cm.)kæder med både små og store sten/perler. Min tanke er at lave dem på vokset hørtråd. Er der nogen der har erfaringer med det, eller har andre forslag til tråd?

_________________
Mange hilsner
Irene
http://www.ild-smykker.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Hej
Indlæg: tirs 1. sep 2009 20:54 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Jeg har ikke efaring med andet en weiertråd. men det kommer jo også meget and på dit design.du skal bar lige være klar over at tråde ikke holder så længe som veier. Og det har også noget at gøre med hulstørelsen i dine perler og støtelsen på dine perler. og ig @};- en på dit desigen. @};-

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Hej
Indlæg: tirs 1. sep 2009 21:07 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Jeg har lavet lange kæder på både vokset bomuldstråd og lædersnøre, alt afhængig af hvilken hul der er i perlerne.
Jeg harnok ikke gjort det at je ghar sten/perler på hele tråden. Den bliver meget tung, men har slået knuder og lavet afstand i forskellige mål imellem perlerne. De er faktisk blevet pæne, synes jeg selv. Jeg har heller ikke fået lov til at beholde dem længe
Du skal bare beregne meget tråd . Knuderne sluger meget.

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Hej
Indlæg: ons 2. sep 2009 07:01 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Jeg har heller ingen erfaring med hørtråd, men kunne forestille mig, at den ikke holder så længe. Jeg har set en hel del af de lange halskæder lavet med tynd lædersnor, og det ser fantastisk ud. Og læder er mere holdbart end hørtråd.

Og du skal lige være klar over, at det, du sælger fra din hjemmeside, er omfattet af dørsalgsloven og købeloven, d.v.s. der er 2 års reklamationstid og ½ års garanti. Så hvis smykkerne ikke holder i 2 år, skal du enten erstatte dem med nye eller give pengene tilbage. Så det gælder om at lave noget, der kan holde.

Jeg glæder mig til at se dine halskæder.

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Hej
Indlæg: ons 2. sep 2009 16:45 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: man 31. aug 2009 17:02
Indlæg: 236
Geografisk sted: Gilleleje
Hej Lise

Da jeg ikke er erhvervsdrivende er jeg ikke omfattet af dørsalgsloven. Og i købeloven er jeg kun omfattet af de regler der gælder for handel mellem private. Dette fremgår også af handelsbetingelserne på min hjemmeside. Jeg har ingen planer om, at lave en stor forretning ud af mit smykkesalg, men blot sælge lidt ud af alt det jeg har lavet for at få lidt penge til at købe nye materialer - ellers kan jeg ikke fortsætte med at "perle", da det jo er en forholdsvis dyr hobby, og jeg når aldrig at bruge flere hundreder smykker selv.
Men tak for påmindelsen, det fik mig til lige at tjekke loven en ekstra gang :)-

_________________
Mange hilsner
Irene
http://www.ild-smykker.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Hej
Indlæg: fre 4. sep 2009 11:15 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Indlæg: 330
Geografisk sted: København
velkommen til jeg kan desværre heller ikke komme ind i produkter da skærmen ændre sig når musen kører og min computer er helt ny så det burde ikke være derfor..


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Hej
Indlæg: fre 4. sep 2009 14:18 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: man 31. aug 2009 17:02
Indlæg: 236
Geografisk sted: Gilleleje
Jeg har desværre ikke noget svar på, hvorfor den driller. Jeg har ikke oplevet det før, med mindre man bruger en gammel version af Explorer. Tak for updaten, må se at få kigget på det :)-

_________________
Mange hilsner
Irene
http://www.ild-smykker.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker