Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Hej! Jeg erfra Skanderborg, og jeg ny her! :-)

tors 10. sep 2009 14:32

Jeg hedder Anita og jeg bor i Skanderborg. Jeg har lavet smykker siden 2003 og har lyst til at mødes med ligesindede til smykke 'workshops' og hygge. Er der mon nogen der bor i nærheden og som også har lyst til det?? Glæder mig til at høre...! :clap:

Re: Hej! Jeg erfra Skanderborg, og jeg ny her! :-)

tors 10. sep 2009 14:36

Velkommen til .. er du den samme Agronita som i det andet smykkeforum ..??!! :-)
Vi er nemlig rigtig mange gengangere ..!!

Re: Hej! Jeg erfra Skanderborg, og jeg ny her! :-)

tors 10. sep 2009 14:53

Hej hej og velkommen hertil dette dejlige forum :ymhug: :-D

Re: Hej! Jeg erfra Skanderborg, og jeg ny her! :-)

tors 10. sep 2009 14:56

Hej Anita

Rigtig hjertelig velkommen til dette forum, jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her. :)-
Her hjælper vi gerne hinanden, og har du spørgsmål, eller måske forslag til nye tiltag vil det blive godt modtaget.
Vi har her en hyggelig og familiær tone, og vi hygger os rigtig meget med vores skønne hobby. :D
Vi har løbende konkurrencer, og bytte/bytte, så der er altid gang i noget. :x-
Som sagt ønsker jeg dig velkommen, og håber at vi får nogle af dine smykker at se . :ymhug:

Re: Hej! Jeg erfra Skanderborg, og jeg ny her! :-)

tors 10. sep 2009 15:11

Hej igen, og mange tak for den hjertelige velkomst. :-D Ja, jeg er også i et andet forum, men har ikke besøgt det i meget lang tid. Jeg vil gerne være med på konkurrencer og bytte bytte, men har også meget lyst til at lave smykker sammen med andre. Jeg synes jeg trænger til noget inspiration...sådan live, hvis I forstår. Jeg vil glæde mig til at lære jer at kende, altså jer som jeg ikke kender endnu!! :-D

Re: Hej! Jeg erfra Skanderborg, og jeg ny her! :-)

tors 10. sep 2009 17:00

hej og velkommen her inde på vores dejlige forum. Som de andre har skrevet er vi nogle være hyge piger og kan også godt finde på at deille hianden lidt. =)) jeg bor på Fur og kunde da godt finde på at vi kunne mødes et eller andet sted , så vi kunne ~o) ~o) \:D/ og snakke . men alle er også velkommen her hos mig og jeg kan heste folk ved fergen da det kan være for dyrt at tage bilen med over.(100kr tur retur.)

Re: Hej! Jeg erfra Skanderborg, og jeg ny her! :-)

tors 10. sep 2009 17:08

Hej agronita
Velkommen til dette dejlige forum ;)-
håber at du kommer til at føle dig hjemme her ;)-

Re: Hej! Jeg erfra Skanderborg, og jeg ny her! :-)

tors 10. sep 2009 18:31

Hej agronita @};-
Velkommen til dette herlige forum fra mig også...

Re: Hej! Jeg erfra Skanderborg, og jeg ny her! :-)

tors 10. sep 2009 18:32

-Også et stort velkommen fra mig. Jeg håber du kommer til at finde dig veltilpas herinde..

Re: Hej! Jeg erfra Skanderborg, og jeg ny her! :-)

tors 10. sep 2009 18:35

Også velkommen hertil fra mig. Jeg håber, du bliver glad for at være her i forum - vi har en dejlig og god tone, og hjælper hinanden med alt muligt vedr. smykker.

Jeg glæder mig til at se, hvad du laver ;)-

Og inspiration - det får man masser af her i forum - bare kig under brugernes egne smykker ;)-

Jeg bor i Aalborg, men vi kunne nu nok finde en dag, hvor vi kunne mødes et sted i midtjylland - eller på Fur hos havfruen ;)-
Skriv et svar