Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Showroom hos Cyberimport

tirs 20. okt 2009 10:44

Som jeg tidligere har fortalt, er vi igang med at lave et showroom her hos Cyberimport, og jeg lovede at holde jer up to date, med hvor langt vi kommer.
I går fik vi tagplader, og i dag er min mand og min søn ved at lægge dem op.
Vi håber at vi kan blive helt færdige med rummet til eller i December.

Billede

Billede

Billede

Re: Showroom hos Cyberimport

tirs 20. okt 2009 11:16

jeg glæder mig til at se når det er færdig så kunne det jo også være at vi skulle køre der op en mandag hvor vi har lukket i butikken.

Re: Showroom hos Cyberimport

tirs 20. okt 2009 11:24

Det er sjovt at vi kan følge det under opbygning. :-)

Re: Showroom hos Cyberimport

tirs 20. okt 2009 11:38

Nej hvor :clap: ;)- ser det dejligt ud og jeg glæder mig til at se det færdige resultat

Re: Showroom hos Cyberimport

tirs 20. okt 2009 12:18

Super Lene - jeg glæder mig til at komme forbi.

Det bliver super dejligt at kunne se dine varer i virkeligheden, det er nu noget andet end på billeder.

Re: Showroom hos Cyberimport

tirs 20. okt 2009 14:50

I skal være så velkommen piger, jeg glæder mig også helt vildt til at det er færdigt, lige nu roder her værre end jeg ved ikke hvad ~x( men det bliver jo forhåbentlig bedre. :ymhug:

Re: Showroom hos Cyberimport

tirs 20. okt 2009 17:23

Det ser godt ud og er virkelig spændende. Ligger det langt fra Holstebro, hvor jeg jo kommer jævnligt

Re: Showroom hos Cyberimport

tirs 20. okt 2009 17:27

Puha... Ka' mærke, at det bli'r dyrt for mig! ;)- Det er ikke så langt fra hvor jeg bor og I har sådan nogle lækre ting! :dance:

Re: Showroom hos Cyberimport

tirs 20. okt 2009 19:34

butler det likker på den anden side af Ålborg så det er i den forkerte ratning i forhold til holsterbro. Men jeg bor i den rigtie ratning . =p~ =p~

Re: Showroom hos Cyberimport

tirs 20. okt 2009 23:30

Det kan da også være at en fra Falster kommer trillende forbi hvis det er i orden :ymblushing: ;)- :clap: :-D :dance:
Skriv et svar