Switch to full style
Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

WireWrap!!

tirs 10. mar 2009 20:52

Jeg holder pause fra fimoet, og har leget med min anden passion, nemlig wirewrap...

Billede
Den skal lige have kæde før den er færdig...

Billede
Det her sæt er lavet af florit!! For engang skyld lavede jeg noget kun til mig selv...

Billede
Igen mangler kæde...

Billede
175kr - amatyst og kobber!!

Billede
128kr - Agat og forgyldt kobber!!

Re: WireWrap!!

tirs 10. mar 2009 20:57

Det er utrolig flot det du der laver. Ville ønske jeg kunne det :clap: :clap: :clap: :clap:

tirs 10. mar 2009 20:58

Camilla det er nogle flotte wire wrap du laver men jeg er også ved at øve mig men det ligner slet ikke dine ha =)) men øvelse gør mester ikke :whistle:

tirs 10. mar 2009 21:11

De første jeg lavede hang slet ikke sammen :-D Øvelse gør mester... Men pas på for de sten kan godt flyve langt b-(

tirs 10. mar 2009 21:24

Ih, altså Camilla, hvor er det dog smukt.
Hvad slags wire bruger du, og hvor tykt er det. :ymapplause: :-bd

tirs 10. mar 2009 21:46

Det ser bare flot ud camilla du er bare god til det . ^:)^ ^:)^ ^:)^

tirs 10. mar 2009 22:11

0,8mm er bedst... Jeg synes det er lettest i ren kobber, men jeg kan også bruge forgyldt og forsølvet kobber...

ons 11. mar 2009 09:43

Super flotte....men det plejer de jo også at være ;o)

Hvor køber du forgyldt kobber henne?? Jeg synes simpelthen det er sk... dyrt.

ons 11. mar 2009 10:09

Det er det også... Jeg har fundet et sted på etsy hvor hun solgte en enkelt rulle... Jeg laver ikke så meget i det, så den kan vare lidt endnu... ved ikke hvad jeg skal gøre når den er brugt...

lør 28. mar 2009 19:52

Nordic Beads sælger messingtråd, så det har jeg købt lidt af... Jeg synes det ligner guld lige så meget som nogen af de forgyldte jumpringe jeg har; men jeg har nu ikke haft tid til at lave noget af det endnu...
Skriv et svar