Switch to full style
Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

Forårssæt

lør 4. jun 2011 09:44

Bare et sæt i forårsfarver. Jeg er stadig bedst tilpas med at lave noget i symmetri, så indtil jeg finder min indre rebel frem, bliver det symmetri ;)
Billede

Billede
Jeg har brugt porcelæn (købt i Søstrene Greene), hvid jade, nogle gulddimser, biconer og periodot (mener jeg - kan også være jade :-? ).

Jeg beklager, at billederne er lidt mørke. Min photoshop opdaterer lige nu.
Hav en dejlig solskinsdag :-bd
lopeth

Re: Forårssæt

lør 4. jun 2011 10:05

dejligt smykke

lør 4. jun 2011 11:38

Det er et sødt smykke!

Må jeg spørge: Tør du godt bruge materialer fra Grene? Du er ikke bange for, at det går i stykker så let som ingenting - de plejer jo ikke ligefrem at være kvalitet, de har.

lør 4. jun 2011 14:42

Hvor er det smukt :ymapplause:

lør 4. jun 2011 16:18

Flot halskæde. :x-

søn 5. jun 2011 07:54

Tak skal I have :ymhug:

mjanneh: Jeg går ikke altid så højt op i, hvor jeg finder noget, jeg kan lide, og jeg er elendig til at huske, hvad perlerne hedder ;). Jeg laver kun smykker til mig selv, så går det i stykker, kan jeg bare blive sur på mig selv over at have købt noget billigt bras ;)-. Lige i dette tilfælde faldt jeg for formen og farven. Det var nu ikke uden problemer, for hullerne i perlerne var enorme, så perlerne droppede ned i forhold til de andre perler. Jeg klarede det ved at sætte en mindre perle i hullet og så noget lim 8-}
Mange hilsner :-h
lopeth

søn 5. jun 2011 09:21

Jeg kan helt følge at du hellere lader dig inspirere af en smuk farve/form og ikke ser nøje på, hvilken kvalitet, materialet evt er. Navnlig når du 'bare' laver til dig selv. Men - uhh - hvis jeg nogensinde skulle lave noget om, så tror jeg, jeg ville føle det som at have cyklet for langt på cykel, og derfor måtte vende om. Jeg ville hade det :-)

Har engang haft en lang diskussion med en 'perle-veninde' om noget lignende: Om man 'måtte' blande billige og dyre perler, billige og dyre materialer etc. Hvis nu acrylperlen er pæn, hvorfor skulle man så ikke kunne sætte den sammen med en 70-krs perle? Det synes jeg egentligt godt, man kan, men jeg må også konstatere, at jeg faktisk næsten aldrig gør det ...det er egentligt underligt. Måske også fordi jeg forventer, at de to materialer ældes forskelligt.

søn 5. jun 2011 13:31

Dejlige ting du ahr lavet
Skriv et svar