Switch to full style
Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

Armbånd af dåseclips :)

man 29. aug 2011 15:53

Nu skulle det prøves, jeg har et stykke tid gået og luret på et armbånd som dette - og nu tror jeg jeg fik fidusen - så det var absolut nødvendigt at bruge en 3 timer for at løse gåden.....

Her er resultatet :D

Billede
Billede

Re: Armbånd af dåseclips :)

man 29. aug 2011 17:07

det ser godt ud!! vil du deler hjemligheden i hvordan du har lavet den? :D i hvert fald, meget spændende :-bd

Re: Armbånd af dåseclips :)

man 29. aug 2011 18:16

Rigtig chickt.

Re: Armbånd af dåseclips :)

tirs 30. aug 2011 12:20

mini123 skrev:så det var absolut nødvendigt at bruge en 3 timer for at løse gåden.....
Ha ha - jeg kunne nok bruge 3 timer på at FINDE gåden...
Men uanset, hvad gåden end måtte være, er det et lækkert armbånd, du har fået moslet sammen. :clap:

Det er skønt når der er noget genbrug inde over smykkeverdenen, og det bliver ekstra godt, når resultatet bliver så fint som dette.

Jeg kan godt lide stilen - og den vil kunne bruges af både en på 16 og en på 86 (hvis man ikke fortæller sidstnævnte, hvad den faktisk er lavet af - kun at det er materialer der både er dyre og besværlige at skaffe. Er det ikke noget med 4-5 kr pr ring (dåse), og så en masse skvulpen og bøvsen efter dåsens befrielse fra indholdet?) ;)-

Den kunne nu også være fræk i rød og sølv (havde Coca-Cola ikke røde ringe på et tidspunkt?)

Billede

Re: Armbånd af dåseclips :)

tirs 30. aug 2011 14:07

BlueRaven skrev:
mini123 skrev:så det var absolut nødvendigt at bruge en 3 timer for at løse gåden.....
Ha ha - jeg kunne nok bruge 3 timer på at FINDE gåden...
Men uanset, hvad gåden end måtte være, er det et lækkert armbånd, du har fået moslet sammen. :clap:

Det er skønt når der er noget genbrug inde over smykkeverdenen, og det bliver ekstra godt, når resultatet bliver så fint som dette.

Jeg kan godt lide stilen - og den vil kunne bruges af både en på 16 og en på 86 (hvis man ikke fortæller sidstnævnte, hvad den faktisk er lavet af - kun at det er materialer der både er dyre og besværlige at skaffe. Er det ikke noget med 4-5 kr pr ring (dåse), og så en masse skvulpen og bøvsen efter dåsens befrielse fra indholdet?) ;)-

Den kunne nu også være fræk i rød og sølv (havde Coca-Cola ikke røde ringe på et tidspunkt?)

Billede



:p den røde har jeg lige lavet - og en grøn der venter. De røde kommer i dag fra rød royal (tror jeg) de grønne fra topform og heineken - godt jeg har folk til at samle :D

Ellers ville vi vist blive sådan lidt :-o :o) :ymparty:

Skal lige have taget et billede - men man ridser bare nemt de farvede - men det går dog - de kommer til at se lidt "rustikke" ud ;))
Skriv et svar