Switch to full style
Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

nye armbånd

fre 22. maj 2009 17:48

3 gang lykkens gang
tyrkis med fg dele
Billede
blå koral ,rød cinnabar og ghana lerperle
Billede
lilla jade og fs dele
Billede
Lava og palmetræs perler
Billede
Lava blå koral og ghana lerperle
Billede
Agat antik tibitanske tegn 14mm og kobberperler
Billede
Mat aventurin og mosagat og fg dele
Billede
Senest rettet af lisbeth søn 24. maj 2009 12:57, rettet i alt 2 gange.

Re: nye armbånd

fre 22. maj 2009 17:55

Det sidste grønne sæt er klart min favorit... MUMS!! Men det lilla og det første med tyrkiserne er også bare smukke... Brune lava perler har jeg ikke lært at elske endnu, men det med de knald røde mellemperler er ret fedt, det er sådan lidt luxus hippi agtigt sys jeg :-D Godt du fik billederne ind!!!

fre 22. maj 2009 17:59

lækker ting vi endelig fik lov at se. Og nu kan du bare det der med billeder.

fre 22. maj 2009 18:05

Er der nogen som kan fortælle mig hvad cinnebar er??
Kan rigtig meget lide arbåndet med Lava og palmetræs perler :clap: :clap: :clap:

fre 22. maj 2009 18:14

Ja jeg ved heller ikke hvad cinnebar er, tror det er en salgs træ eller nødder?? :-D

fre 22. maj 2009 18:25

De to brune er bare flotte. Dejligt at se lidt brunt igen. Vi ser så meget med pangfarver lige nu her i forår/sommer. De er jo også smukke.

fre 22. maj 2009 18:30

Tak skal I have men jeg ved ikke hvad rød cinnabar perler er :?: men jeg har købt dem hos Inge/Gurkemeje
Senest rettet af lisbeth søn 24. maj 2009 12:57, rettet i alt 1 gang.

fre 22. maj 2009 18:49

IHH hvor er de godt nok flotte.. ;)

fre 22. maj 2009 19:19

De der røde perler mener jeg er træperler som er skåret ud lakert med rød lak og så igen en masse gange lak oven på igen og igen. Vi har nemlig nogle lakskåle i butikken og det er den måde de bliver lavet på.

fre 22. maj 2009 19:54

Havfruen skrev:De der røde perler mener jeg er træperler som er skåret ud lakert med rød lak og så igen en masse gange lak oven på igen og igen. Vi har nemlig nogle lakskåle i butikken og det er den måde de bliver lavet på.

Jeg mener du har ret i det. Jeg har også haft nogle perler som var lavet på den måde,. Dem havde jeg købt på qxl engang i tidernes morgen. De var faktisk ret flotte, havde helt glemt dem
Skriv et svar