Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

apatit og ametyst

man 23. jan 2012 15:57

weekendens hygge-beskæftigelse:

apatit med vedhæng
Billede

ametyst (jeg er ret glad for kuglekæde for øjeblikket, så jeg har vist snart mange vedhæng.. ofte har jeg både en kæde helt af perler, OG en kuglekæde på) Smykkerne SKAL jo bruges.. og jo flere man har på, jo flere kan man vel lave, ikke :))
Billede

Re: apatit og ametyst

man 23. jan 2012 17:16

Griffen skrev:weekendens hygge-beskæftigelse:

apatit med vedhæng
Billede

ametyst (jeg er ret glad for kuglekæde for øjeblikket, så jeg har vist snart mange vedhæng.. ofte har jeg både en kæde helt af perler, OG en kuglekæde på) Smykkerne SKAL jo bruges.. og jo flere man har på, jo flere kan man vel lave, ikke :))
Billede


Vil bare lige høre,om du har set den pb,jeg har sendt tildig ..??!! :-)
Og i øvrigt rigtig fine smykker ..!!

Re: apatit og ametyst

man 23. jan 2012 20:27

Superflotte smykker - Jeg er helt vild med vedhænget på apatitkæden - Hvor er det fra?

Re: apatit og ametyst

man 23. jan 2012 20:53

Tak. Umiddelbart mener jeg at vedhænget er fra FMG :-D

Re: apatit og ametyst

man 23. jan 2012 21:24

Jeg er vild med begge dele, ikke dårligt ;)

Du er faktisk skylden til jeg endelig gad at sætte mig ind i det med e bay, så nu skal jeg bare vente på der komme løn igen haha så skal jeg forsøge at handle på ebay, er helt pjattet med det bronze..

How ja er også ret vild med super-helte-cavalieren ;) :x-

Re: apatit og ametyst

man 23. jan 2012 22:04

Åh.. Ebay.. det er både dejligt og frygteligt.. Dejligtm fordi man får et kæmpe udvalg og farligt fordi man lynhurtigt får brugt mange (for mange) penge :-D :((
Men ja, verden bliver meget mindre med Ebay og Paypal :-D Når først man har været derude, kan man ikke undvære det :))

Ja, hunden fik lige en maske af piberensere.. Nok mere datterens fornøjelse end hundens.. :))

Re: apatit og ametyst

tirs 24. jan 2012 12:11

Lækre smykker og et skønt vedhæng :x- me like :x-

Re: apatit og ametyst

ons 25. jan 2012 09:12

lækkert og så må jeg jo nok tilstå at power helte hunden = CUTE!! hahahha det kunne jeg også have fundet på at gøre ... :whistle: :)) havde den kappe på også ??

Re: apatit og ametyst

fre 27. jan 2012 09:06

Lækre sten, men i en mindre sprælsk udgave end sædvanlig ? God ide at 'læsse' på med flere kæder ad gangen, vi bliver jo nødt til at lave lidt reklame for vores smykker :)) :)) :)) :))

Re: apatit og ametyst

tirs 7. feb 2012 02:01

Ti hi - kuglekæder er altså også i høj kurs her.
Super flotte ting, Grif :ymapplause: @};-

Billede
Skriv et svar