Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

Nogle af mine produktioner!

søn 11. mar 2012 15:02

Her er lidt af mine produktioner!

Armbåndet er inspireret af gårsdagens regnvåde metropol (Det er weekendens smykketema for mit vedkommende).

Armbåndet er af tibetansk sølv, gummi, forsølvede perlestave, acryl og så selvfølgelig prismer.
Billede

Ringen er monteret med forsølvede ringfindings, forsølvet kæde, swarovskikrystaller, buede forsølvede tubefindings, og skiven af mit gamle ur (Det går, er vandtæt, og skiven er selvlysende)
Billede
Billede

Re: Nogle af mine produktioner!

søn 11. mar 2012 18:58

Super fede ting og det ur er jo steampunk og så går det oven i købet :x- :x- :x-

Re: Nogle af mine produktioner!

søn 11. mar 2012 19:08

de er ret fede-

jeg tror jeg er blevet for gammel til overhovedet at få tanken :-B

Re: Nogle af mine produktioner!

søn 11. mar 2012 19:42

lisbeth skrev:Super fede ting og det ur er jo steampunk og så går det oven i købet :x- :x- :x-

Tak, det var faktisk første gang at jeg lavede steampunk - Det er faktisk ret sjovt:)

Re: Nogle af mine produktioner!

man 12. mar 2012 10:53

Ringen er jeg ikke til , men armbåndet er vildt, overdrevet og sjovt ! Og så ovenikøbet fundet i genbrug :clap: :clap:

Re: Nogle af mine produktioner!

man 12. mar 2012 11:11

Pia skrev:de er ret fede-

jeg tror jeg er blevet for gammel til overhovedet at få tanken :-B


Du er da ikke gammel, smukke:) Og 1000 tak for de rosende ord:)

Re: Nogle af mine produktioner!

man 12. mar 2012 11:12

Lise Sonne skrev:Ringen er jeg ikke til , men armbåndet er vildt, overdrevet og sjovt ! Og så ovenikøbet fundet i genbrug :clap: :clap:


Jeg vil godt give dig ret i at ringen er meget speciel, men jeg synes at den er fed. Armbåndet var ret sjovt at lave:)

Re: Nogle af mine produktioner!

ons 28. mar 2012 10:17

DET armbånd er SUPERFEDT!! :x- :x- :x-
Skriv et svar