Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

Re: Armbånd af lava og perler rester.

tors 2. jul 2009 15:49

Hvor er de bare flotte og smart fundet på godt gået og med de priser får du travlt det er jo billigt men som du siger de er hurtige at lave
men vent du bare der kommer rigtig gang i den :)- :dance: :dance:

Re: Armbånd af lava og perler rester.

tors 2. jul 2009 21:41

Hej Lisbeth..

fandt dem her http://www.cchobby.dk/product/11098-4513-207928/Giga-Art-20-35-mm-olivengr%C3%B8n-25-ass.html De er superflotte... MIG OSS HA :p :D =))

Re: Armbånd af lava og perler rester.

tors 2. jul 2009 23:42

Ja jeg må ind og kigge nærmere på det :-B

Re: Armbånd af lava og perler rester.

fre 3. jul 2009 06:20

Og det er dem jeg har i de armbånd så dem kan du rolig tage hjem de er flotte. @};-

Re: Armbånd af lava og perler rester.

fre 3. jul 2009 17:51

jeg spørger lige om noget mere havfruen brugte du ikke kun ægte sten/perler.. hmm eller bruger du også glas eller er det kun i de her med lava du gør..?? er egentlig bare nysgerig haha..

Re: Armbånd af lava og perler rester.

fre 3. jul 2009 18:09

I halskæder bruger jeg ikke glas , men i de her lavaarmbånd bruger jeg glas og også lidt acrylperler, Jeg synes at til de her lava armbånde som ikke koster rat meget bruger jeg lige hvad jeg har inden for dørene. jeg bruger do ille metal som jeg ikke er sikker på om der kan være noget skit i. Jeg har flere metal ting liggend men de er købt hos CreativConbyni og de vil ikke sige andet en at deres metale likker under granseverdiene og det synes jeg ikke er i orden at de ikke vil oplyse om det. jeg har i den sidste halve år kun brugt sølv i smykkerne som skal sælges her i butikken og det må jeg ikke lave om på for min mand. og det er jo ham der er bossen =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

Re: Armbånd af lava og perler rester.

fre 3. jul 2009 18:35

nej det syntes jeg ovså kun er godt du kun bruger "gode" matrialer.. ikke fordi jeg siger det andet er dårligt jeg bruger selv kun forgyld og forsølvet på messing men når du har en butik skal man være sikker på kvaliteten er helt i top ;)
jeg syntes nu også de er fine dine lavaarmbånd... selvom det er med glas haha.. men jeg er nu også vild med glas..

Re: Armbånd af lava og perler rester.

lør 4. jul 2009 16:20

Havfruen skrev:I halskæder bruger jeg ikke glas , men i de her lavaarmbånd bruger jeg glas og også lidt acrylperler, Jeg synes at til de her lava armbånde som ikke koster rat meget bruger jeg lige hvad jeg har inden for dørene. jeg bruger do ille metal som jeg ikke er sikker på om der kan være noget skit i. Jeg har flere metal ting liggend men de er købt hos CreativConbyni og de vil ikke sige andet en at deres metale likker under granseverdiene og det synes jeg ikke er i orden at de ikke vil oplyse om det. jeg har i den sidste halve år kun brugt sølv i smykkerne som skal sælges her i butikken og det må jeg ikke lave om på for min mand. og det er jo ham der er bossen =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))


Flotte og elegante armbånd du har lavet - og prisen er billig, jeg kan godt forstå at de smutter i takt med du får dem lavet. Og når nu kunderne er i din butik, så køber de vel også andre varer?

Det er jo ligesom, når vi tager i Bilka for at købe noget på tilbud - inden man får set sig om, har der også listet sig andre varer ned i indkøbsvognen :D

Jeg har også selv prøvet at kontakte Creativ Compagny for at høre, hvad deres metalesmykkedele er lavet af. Og det er ganske rigtigt, som du skriver - de vil ikke fortælle, hvilke materialer de bruger - kun at de ligger under grænseværdierne - og det kan jeg ikke bruge til noget, for jeg vil vide, hvad der er i de smykkedele, jeg selv bruger.

Og du har jo også som erhvervsdrivende et produktansvar for de smykker, du sælger. Så det er godt, at du kun bruger sølv i dine smykker. Det vil jo være forfærdeligt, hvis du skulle få et sagsanlæg fra en kunde p.g.a. nikkel eller blyindhold.

Og heldigvis er der jo masser af gode grossister, der oplyser om deres varers indhold.

God sommer

Hilsen
Lise

Re: Armbånd af lava og perler rester.

lør 4. jul 2009 17:17

Kan kun give dig ret , det er vores andsvar som pruduktesenten at tingene er ok. @};-

Re: Armbånd af lava og perler rester.

lør 4. jul 2009 21:35

Fine armbånd Kirsten, de skal nok gøre lykke :-D
Skriv et svar