Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

SØLV!!

tors 9. jul 2009 12:06

Puha... Så lavede jeg noget i ægte sølv... Jeg var små nervøs mens jeg lavede den, for det er bare så sk... dyrt det sølv :-D Er ikke sådanne helt tilfreds :-D

Billede

Billede

Billede

Billede

Re: SØLV!!

tors 9. jul 2009 12:50

Den er rigtig flot og dine viklinger er bare så gode, men jeg eeellllllllssssssskkkkkkkkeeeeeerrrrrr alså det i kobber
Senest rettet af butler tors 9. jul 2009 14:19, rettet i alt 1 gang.

Re: SØLV!!

tors 9. jul 2009 13:22

Det er super flot ,men jeg er mest til farvede sten og kobber ,men den er meget smuk :clap:

Re: SØLV!!

tors 9. jul 2009 13:28

Super flot men v ^:)^ il du ikke godt prøve med nogle farvede perler :ymapplause: for den virker lidt fersk. ;)- men nu er du jo heller ikke lige den der er mest splbrun for jeg tror den vil være flot på en solbrun hals. og jeg er vild med at du er begynt med at bruge sølv. Og ja det er noget dyre men også mer lækkert en kobber jeg er ikke til alt for meget kobber. men sådan er vi jo så forskellige. @};-

Re: SØLV!!

tors 9. jul 2009 14:21

jeg vil da også helt klart sige at den er FANTASTISK i sølv.. Liiiiiige noget for mig.. Og kunne du lave den med sorte perler, så var jeg solgt! :D :D :D

Re: SØLV!!

tors 9. jul 2009 17:38

njaaa, jeg synes stadig at Camilla bare skal sende den til Nørrebro.....når hun ikke er helt tilfreds.....her skal den nok bo og sommeruglen er der også plads til.....hehehehhehehe :whistle: :whistle: :whistle: ;)

Re: SØLV!!

tors 9. jul 2009 18:09

Linda skrev:njaaa, jeg synes stadig at Camilla bare skal sende den til Nørrebro.....når hun ikke er helt tilfreds.....her skal den nok bo og sommeruglen er der også plads til.....hehehehhehehe :whistle: :whistle: :whistle: ;)

Alså Linda, sommerfugle skal bo på landet og sværme rundt ned mellem mine træer :)) :)) :)) :)) :)) :))

Re: SØLV!!

tors 9. jul 2009 18:15

I kan slås om sommerfuglen, så napper jeg dette smykke imens.. :D :D :D

Re: SØLV!!

tors 9. jul 2009 18:33

Jamen den er fløjet ned til Falster og lander snart på en af mine flotte lavendler :)) :)) :)) :x-
Man skal være hurtig hvis man skal købe et af Camillas flotte smykker :-o

Re: SØLV!!

tors 9. jul 2009 18:50

lisbeth skrev:Jamen den er fløjet ned til Falster og lander snart på en af mine flotte lavendler :)) :)) :)) :x-
Man skal være hurtig hvis man skal købe et af Camillas flotte smykker :-o


Jamen så må jeg jo spørge om hun kan lave en til mig i nogle andre farver, som skal passe til mit festdress Kunne lige bruge den der. Du skal ikke være alene om at eje sådan en smuk sommerfugle :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
Skriv et svar