Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.
Skriv et svar

Re: Mink pom pom

ons 4. jan 2012 16:26

brumbear skrev:Glemte at skrive at dem jeg har købt skal have en rulletur mellem håndfladerne for at puffe rigtigt op. Lidt ligesom at rulle pebernødder :D

Er spændt på om du prøver igen og hvordan det går ;)-

:ymhug:


Vil du fortælle hvor du har købt dem henne, eller har du måske et par stykker, du vil sælge ???

Re: Mink pom pom

tors 5. jan 2012 04:42

Linket er på forrige side ;)-

Jeg har to små beige, nærmest sart lysebrune, 30-40mm, som du gerne må købe ;;)

:ymhug:

Re: Mink pom pom

tors 5. jan 2012 05:29

Uups Butler, linket virker ikke mere. Lader til at butikken er lukket. Her er et link til en anden butik og der er sikkert mange flere.... http://www.etsy.com/listing/67465569/10 ... our-colors

:ymhug:

Re: Mink pom pom

tors 5. jan 2012 16:49

Hej Brumbear.
Nu har jeg prøvet at bestille dem som linket henviste til. Er meget spændt på om det er lykkedes :-D da jeg ALDRIG har handlet udenlands før. Syntes godt nok det gav lidt problemer og ved ikke om den er gået igennem og har ikke noget bevis på ordren, for jeg ved ikke hvor jeg skulle finde den.
En frygtelig naiv og forfængelig Butler som kastede sig ud på dybt vand, for hun skulle alså have en fingerring med en minkpompom :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: om mig selv.
Er godt nok spændt på om der engang dukker noget op i postkassen ;) ;)

Re: Mink pom pom

fre 6. jan 2012 04:50

Aiii Butler, du er da bare sej!!!! :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause:

:ymhug:

Re: Mink pom pom

fre 6. jan 2012 13:44

Jamen Butler, fik du ikke en e-mail med en ordrebekræftelse?
Hvordan valgte du farve på dine mink-totter? Hvis du får 10 hvide står jeg klar til at bytte :D
Du må altså gerne sende mig en pb med din adresse så jeg kan sende dig de beige - hvis du da vil have dem ;;)

Re: Mink pom pom

fre 6. jan 2012 16:51

brumbear skrev:Jamen Butler, fik du ikke en e-mail med en ordrebekræftelse?
Hvordan valgte du farve på dine mink-totter? Hvis du får 10 hvide står jeg klar til at bytte :D
Du må altså gerne sende mig en pb med din adresse så jeg kan sende dig de beige - hvis du da vil have dem ;;)

Jo ser der er kommet en mail med bekræftelse på betaling af ordren. Det var bare svært at tro det var gået godt, for den ville ikke godkende. Det viste sig så at det var fordi jeg ikke havde skrevet noget i postal et eller andet.
Ja og så glemte jeg at skrive farve, så er spændt på hvad der kommer ;) ;)
Det så jeg først da jeg prøvede igen at følge dit link. Måske jeg får 10 hot pink :-D :-D Er spændt, men hvor er jeg alså og ny ud i indkøb fra udlandet. 1. gang jo. Nu skal det jo heller ikke blive for let, så jeg bliver for fristet vel ;) ;)

Re: Mink pom pom

fre 6. jan 2012 16:52

Brumbear - hvis jeg får hvide laver vi bare en bytter.

Re: Mink pom pom

fre 6. jan 2012 17:21

butler skrev:Brumbear - hvis jeg får hvide laver vi bare en bytter.

Har fået en mail fra sælger, at han sender assorteret farver :clap: :clap: og har fået et trackingnummer. Så må det vel være gået til held :dance: :dance:

Re: Mink pom pom

lør 7. jan 2012 05:02

SUPER :D
Skriv et svar