Dato og tid er søn 12. maj 2024 07:51

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: søn 15. aug 2010 09:24 
Offline
Perle
Perle
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 14. aug 2010 22:59
Indlæg: 23
Hejsa.

Jeg er ikke lige sikker på om emnet er havnet det rigtige sted, men jeg håber :)

Jeg kiggede lidt rundt på siden og så at mange af jer har en webshop.

Så er det jeg tænker.. Er i et registreret firma? Annoncerer i via google? Hvor får i kunderne?


Mvh Natascha

_________________
Mvh Natascha.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 15. aug 2010 09:40 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tors 8. apr 2010 16:45
Indlæg: 440
Geografisk sted: Næstved
Jeg havde i forvejen en hjemmeside, da jeg har haft Kennel.
Der har jeg lagt nogle få smykker ind. Så vidt jeg har forstået, kan man sælge på hobbybassis, hvis din indtjening er under 50,000 kr. ... men vi har cvr.
Jeg har gemt alle mine Fakturaer, skrevet alle salg ned .... har ikke givet overskud endnu :)) :)) ... men det siger vi ikke til nogen ...
Jeg sælger mest til kollegaer, veninder, holder Smykkeparties, samt Julemarkeder ....
Men må nok sige, at der skal lægges STORT benarbejde idet, hvis man vil have overskud ....
Jeg synes nu det er dejligt, at købe smykkedele (shoppedelen er rigtig vigtig :)) :)) ) og sidde og arbejde og få idéer ... udveksle erfaringer .... hos mig skal jeg bare have mine "udgifter" dækket hvis jeg sælger til familie/venner ...
Tror mange herinde har det på samme måde - overskud skal vi være glade for at få .... =)) =))

_________________
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 15. aug 2010 09:55 
Offline
Perle
Perle
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 14. aug 2010 22:59
Indlæg: 23
Kirsten skrev:
Jeg havde i forvejen en hjemmeside, da jeg har haft Kennel.
Der har jeg lagt nogle få smykker ind. Så vidt jeg har forstået, kan man sælge på hobbybassis, hvis din indtjening er under 50,000 kr. ... men vi har cvr.
Jeg har gemt alle mine Fakturaer, skrevet alle salg ned .... har ikke givet overskud endnu :)) :)) ... men det siger vi ikke til nogen ...
Jeg sælger mest til kollegaer, veninder, holder Smykkeparties, samt Julemarkeder ....
Men må nok sige, at der skal lægges STORT benarbejde idet, hvis man vil have overskud ....
Jeg synes nu det er dejligt, at købe smykkedele (shoppedelen er rigtig vigtig :)) :)) ) og sidde og arbejde og få idéer ... udveksle erfaringer .... hos mig skal jeg bare have mine "udgifter" dækket hvis jeg sælger til familie/venner ...
Tror mange herinde har det på samme måde - overskud skal vi være glade for at få .... =)) =))



Jeg er jo lige startet, fordi jeg manglede en hobby. Derfor er jeg også stadig grøn i det, med mine smykker. Men jeg synes godt nok jeg efterhånden har smidt mange penge i materialer, og slet slet ikke fået overskud endnu ;)

Og jeg sidder her, og har lyst til at bruge endnu flere penge på materialer... Men jeg har ik nogen penge *GG*

_________________
Mvh Natascha.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 15. aug 2010 09:58 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Vi har en webshop der handler med materialer, og vi henter bla. kunderne via google reklamer.
Jeg sælger også mine egne smykker, men mest til venner og bekendte :ymhug:

I øvrigt velkommen til vores forum. :x-

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 15. aug 2010 10:01 
Offline
Perle
Perle
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 14. aug 2010 22:59
Indlæg: 23
lene skrev:
Vi har en webshop der handler med materialer, og vi henter bla. kunderne via google reklamer.
Jeg sælger også mine egne smykker, men mest til venner og bekendte :ymhug:

I øvrigt velkommen til vores forum. :x-


Din side var en af dem jeg rundede da jeg skulle starte med at købe materialer, så jeg blev også lidt overrasket da jeg så du også var herinde. Hehe.

Mange tak :)

_________________
Mvh Natascha.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 15. aug 2010 11:15 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Hvis der ikke omsetes for over 50000kr behøver man ikke at være momset, men man skal altid opgive sit salg til skatte væsnet, for ellers er det sorte penge.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 15. aug 2010 11:45 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: ons 11. aug 2010 14:15
Indlæg: 179
Geografisk sted: Århus v
Jeg har også en hjemmeside men det giver slet ikke overskud Men for miig handler det heller ikke om det, jeg ser det som en hobby og som så mange andre hobbyer koster det jo lidt . Men jeg sælger mest på markert og til venner og bekendte og så er jeg jo også selv glad for smykker.
Hilsen Susanne


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 15. aug 2010 12:17 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Havfruen skrev:
Hvis der ikke omsetes for over 50000kr behøver man ikke at være momset, men man skal altid opgive sit salg til skatte væsnet, for ellers er det sorte penge.


Ja of de sorte penge dem kommer Regeringen efter =)) =)) =)) =)) =)) =))

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker