Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.
Skriv et svar

Re: Smykke Forum Gruppe - Facebook

man 11. maj 2009 21:02

Har i set vi har fådet en mand med =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) Det er min mand jeg har inverteret nogle af dem jeg kender på fe
facebook Hi Hi

Re: Smykke Forum Gruppe - Facebook

lør 13. mar 2010 17:31

Hiver lige denne tråd frem igen, så vi kan hjælpe til med at få nogle flere medlemmer.. :)

Re: Smykke Forum Gruppe - Facebook

søn 14. mar 2010 09:15

Camilla, godt initiativ.
der er så kort mellem forslag og handling for dit vedkommende. respekt.

Re: Smykke Forum Gruppe - Facebook

søn 14. mar 2010 10:19

har også tilmeldt mig gruppen på facebook

Re: Smykke Forum Gruppe - Facebook

man 15. mar 2010 12:51

Jeg ved ikke helt, hvad jeg synes om facebook ideen.

Jeg er ikke på facebook, og synes det er træls og utilfredsstillende, hvis vores aktiviteter her i forum flytter til facebook.

Det er efterhånden sådan, at alt foregår på facebook, men det kan da ikke være meningen, at man skal være på facebook for at være en del af det danske samfund?????

Re: Smykke Forum Gruppe - Facebook

man 15. mar 2010 13:13

Jeg synes bestemt ikke aktiviteterne er flyttet til facebook. Tværtimod er gruppen vel en form for reklame for vores forum hvor man har mulighed for at tilmelde sig eller lade være!

Der er ingen der tvinger dig til at være på facebook. Jeg er ret sikker på du ikke behøver tilmelde dig facebook for at være en del af det danske samfund, men nu er facebook nu engang opfundet, og der har man rig mulighed for at reklamere med det man mener der skal reklameres for ;)

Re: Smykke Forum Gruppe - Facebook

man 15. mar 2010 13:59

Ja og man skal tænke sig meget om hvad man skriver der inde og hvad man deltager i . man skal ikke bare lige tro at det kun er dem man vil have der kikker. jeg kan jo se mine venners veners bileder og det kan man så ellers bliv ved med så jeg bruger den kun med omtanke.

Re: Smykke Forum Gruppe - Facebook

man 15. mar 2010 19:30

Det har du ret i Kirsten
Også fordi det skrevne ord står mere " alene " og nemt kan misfortolkes. Det talte sprog har trods alt flere nuancer
Skriv et svar