Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.
Skriv et svar

Læder til et kostume...

ons 12. okt 2011 06:51

Hej, jeg leder efter et sted hvor man kan købe læder i alverdens farver, helst pastelfarver.
Jeg er en brony(Hvis du ikke ved hvad det er, søg på: My Little Pony Friendship is Magic), og jeg vil gerne klæde mig ud som min yndlings pony Pinkamena. Billede
Jeg vil gerne lave en kostume lignende hendes outfit, jeg mangler bare en masse stykker læder på ca. 20cm i forskellige farver.

Jeg vil lige sige at jeg ikke har refereret til selve historien Cupcakes på nogen måde, så hvis du er en brony lad være med at markere dette som spam eller et brud på reglerne.

Tak for hjælpen på forhånd.

Re: Læder til et kostume...

ons 12. okt 2011 07:12

Jeg har søgt lidt på det her brony, og jeg forstår det ikke helt?? Er det når man er fan af my little pony eller hvad?? Og hvordan bliver man brony??

I forhold til dit læder spørgsmål, kan du købe det i de fleste stof butikker.

Svar: Re: Læder til et kostume...

ons 12. okt 2011 14:10

Den nyeste del af My Little Pony franchisen, som har undertitlen Friendship is Magic, er slet ikke som det gamle My Little Pony.
Det er lavet af Lauren Faust(Samme skaber af Powerpuff Pigerne og Foster's Hjem For Fantasivenner), det der kendetegner Lauren er hendes had til teselskaber og pige stereotyper, dvs at der sker nogen helt andre ting i MLP FiM end der normalt ville ske i ponyverdenen.

Jeg tror de fleste internet afhængelige ved hvad jeg taler om når jeg siger dette: DE ER OVERALT PÅ WORLD WIDE WEB! Det er svært at gå uden om dem, selv min ven er så træt af dem(Han er ikke en brony[Endnu]).

Den her video kan fortælle lidt af det.
Du vil sikkert synes at den her er underlig, men han har fat i noget, så giv den en chance.


http://knowyourmeme.com/memes/subcultures/my-little-pony-friendship-is-magic#.TpWOJpv4-V8
Det her er en artikel om det hele, du vil sikkert finde nogle ord du ikke kan forstå, for kun internet freaks kan forstå at internettet ikke giver mening og forstår ikke-meningen i det hele. Bare spørg hvis der er nogen du ikke kan forstå.

Før du kan være en brony, skal du kunne lide My Little Pony: Friendship is Magic.

Håber at du fik noget ud af det, og vil kunne forstå.

Re: Læder til et kostume...

ons 12. okt 2011 15:49

Nu har jeg set første afsnit og kan godt forstå folk er vilde med det. Super søde figurer der er tegnet ok godt, og så er historien faktisk rimelig god. Hvornår kommer Pinkamena med??

Herinde laver vi jo mest smykker, men hvis du gerne vil have hjælp til sy ting, så er der to andre forummer, som jeg synes er meget gode.

http://www.kreahulen.dk/upload/index.php?act=idx

http://www.kreativista.dk/forum/index.php

Svar: Re: Læder til et kostume...

ons 12. okt 2011 16:32

Episode 25.
Og jeg vil lige sige at Pinkamena Diane Pie er Pinkie Pie's oprindelige navn, Pinkie Pie bliver kaldt Pinkamena Diane Pie når hun er i SadMode.

Den her udklædning hun har på nu kommer fra en kendt historie som hedder Cupcakes(min yndlings Fanfiction forresten), den blev lavet af en fan og er derfor ikke godkendt af showet.

Jeg vil ikke sige hvad den handler om lige når du er lige begyndt at se serien, og spørg ikke, vendt til du er selv føler at du er parat til den mørke side af bronysamfundet(Som jeg er en del af og tilbeder). Du kan også vælge den lyse side, men du kan ikke undgå at se begge sider. Jeg vil råde dig til at se alle episoderne først, og derefter går ind til fansne, hvor du kan læse Fanfiks(Historier), se på FanArt og studere kulturen.

Tak for linksne, jeg tror de bliver nyttige.

Og lige en ting til:
Billede
Senest rettet af CupcakesEater ons 12. okt 2011 16:35, rettet i alt 1 gang.

Re: Svar: Re: Læder til et kostume...

ons 12. okt 2011 16:35

CupcakesEater skrev:Jeg tror de fleste internet afhængelige ved hvad jeg taler om når jeg siger dette: DE ER OVERALT PÅ WORLD WIDE WEB! Det er svært at gå uden om dem
Overhovedet ikke. Jeg tror nok mine venner vil betegne mig som en noget afhængig internet buff, men jeg har aldrig set hverken en pony eller en brony på WWW. Så enten er de langt fra så udbredte, som pony-verdenen tror, ellers må mine anti-reklame-filtre skyde dem ned, inden de når at invadere min skærm Billede :))

Mht Læder/skind, så er der en masse HER. Kig under Skind, læder og pels.

Billede

Svar: Re: Svar: Re: Læder til et kostume...

ons 12. okt 2011 16:42

Liste:
YouTube.
DeviantART.
Reddit.
Var engang overalt på 4Chan.
Facebook
Team Fortress 2.
GameFAQS.
Steam.
Twitter.
Tumblr.
Vil du have den fulde liste?

Det er faktisk derfor jeg blev brony, jeg blev nød til at tjekke det ud.

Jeg ligger først mærke til det nu, DER ER EN FUFIN' PONY PÅ DIT INDLÆG! OG I DEN RIGTIGE STIL!
DU KENDER DEM BLUERAVEN FOR STALDEN DAG!
Nu forstår jeg, du var ironisk.
Og hvis du prøvede at en troll, dårligt forsøg, jeg er immun!

Re: Svar: Re: Læder til et kostume...

ons 12. okt 2011 16:58

BlueRaven skrev:... jeg har aldrig set hverken en pony eller en brony på WWW.


Heller ikke her ... Måske kommer vi bare ikke de rigtige steder ;-)

/Marianne

Re: Svar: Re: Svar: Re: Læder til et kostume...

ons 12. okt 2011 17:02

CupcakesEater skrev:Jeg ligger først mærke til det nu, DER ER EN FUFIN' PONY PÅ DIT INDLÆG! OG I DEN RIGTIGE STIL!
Ja, jeg kan da godt finde og tæmme én enkel, hvis jeg anstrenger mig :))

YouTube, DeviantART, Facebook og Twitter, er da steder, jeg kommer engang imellem, men jeg er åbenbart velsignet med evnen til at ramme forbi hesteafdelingen ;)-

mjanneh skrev:
BlueRaven skrev:... jeg har aldrig set hverken en pony eller en brony på WWW.
Heller ikke her ... Måske kommer vi bare ikke de rigtige steder ;-)
Eller osse gør vi! :)) :)) :))

Billede

Hvad sker der her?

ons 12. okt 2011 17:05

Okay, er denne side allerede ponyfiseret eller er det sort snak?
Skriv et svar