Switch to full style
Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.
Skriv et svar

møtrik armbånd

tors 19. jul 2012 20:35

Jeg har lidt set forskellige tuts på nettet på nogle armbånd med møtrikker, men også tænkt det kan ikke være sundt, fandt denne artikkel i dag http://www.bt.dk/sygdomme/advarsel-farl ... unge-piger

Re: møtrik armbånd

tors 19. jul 2012 20:57

jeg kan også huske engang da jeg var ung var det moderne at gå med O-ring af gummi...dem man bruger til tætning af motordele....og de er bestemt heller ikke lavet til at være i kontakt med huden og afgiver allergifremkaldende stoffer.....

min bror har være cykelhandler i mange år og har haft en masse forespørgsler på brugte cykelslanger......de er heller ikke lavet til at komme i kontakt med huden og de hjælper ikke at vaske dem af i sæbevand...

man skal virkelig tænke sig om når modedillen diktere at man skal bruge ting som ikke er fremstillet til smykkebrug....det kan ende frygtelig galt...

Re: møtrik armbånd

fre 20. jul 2012 14:42

Ja netop. Min søster er allergisk overfor nikkel og når hun køber Jeans fx skal hun smørrer neglelak op alle knapper og dutter der har kontakt med huden i det, nu er hun så allergisk det ikke engang virker.
Skriv et svar