Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.
Skriv et svar

Varen forsvundet

man 18. feb 2013 14:50

Nu skete det så for mig...
Solgt et par øreringe på amio, men var så uheldigt at dette par var solgt før og jeg glemt at tage det ud fra min butik på amio :(( Har tilbudt kunden et par lignende plus et par gratis øreringe, hun takkede ja og jeg sendt brevet af sted. Nu er det gået 9 dage siden, og kunden skiver at hun ikke fået brevet...
Jeg vil refundere beløbet og annulere købet, men vil lige høre hvad I gøre i lignende situationer?

Re: Varen forsvundet

man 18. feb 2013 21:06

Først vil jeg lige tjekke adressen. Det hænder at kunden skriver forkert. Normalt komer de så retur efter8-10 dage.

Det er yderst sjældent at noget forsvinder for mig i posten uden at der er fejl i adressen. Faktisk er det to år siden sidst.

Jeg refunder selvfølgelig beløbet, det vil jeg selv forvente hvis jeg ikke har modtaget noget jeg har bestilt på nettet.

Re: Varen forsvundet

ons 20. feb 2013 10:18

Tak for svaret. Jeg er enig med dig at man burde gøre man selv forventer at få, derfor valgt jeg at refunde beløbet. Det er heldigt at det var kun et par øreringe der drejede sig om, ville være meget mere ked af det hvis det var en halskæde.
Jeg må se om brevet kommer retur til mig.
Skriv et svar