Dato og tid er tors 28. mar 2024 22:30

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: tors 10. sep 2009 19:02 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tors 10. sep 2009 14:20
Indlæg: 61
Geografisk sted: Skanderborg
Hej igen igen,

Hvor er det dejligt at få sådan en velkomst her. Jeg glæder mig til at snakke noget mere med jer og også måske at mødes. Fur og Ålborg lyder hyggeligt...og jeg har set Camilla har annonceret en smykke og strenmesse i Hasselager ved Århus den 3 og 4 Oktober. Det kunne måske også være en ide? Jeg har ikke fået lavet ret meget i de seneste måneder, jeg trænger i den grad til at dele inspiration med andre smykkomaner. :-D Jo, jeg er åben for alt der kan realiseres. :-D Nu har jeg ikke lige fået læst reglementet her, og er endnu ikke klar over reglerne for angivelse af links til hjemmesider. Ellers står linket til min side i fortegnelsen over medlemmer. Jeg skal lige fortælle, at min hjemmeside trænger stækt til opdatering, den ser MEGET sørgelig ud, men jeg håber det kommer i takt med at jeg kommer tilbage i smykke-mode, tihi! Nå, nu vil jeg lige læse lidt flere indlæg og også finde ud af hvordan men poster billeder herinde. Jeg kommer snart tilbage med noget. Endnu engang 1000 tak for den smukke velkomst. :-D

_________________
Anita

http://www.agronita.dk/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. sep 2009 23:58 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Også velkommen fra mig. :-)

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. sep 2009 23:59 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Herinde har vi ingen regler ,man skal bare have en god tone og vi laver meget sjov og spas med hinanden og det føles tit som om vi kender hinanden og det er det der bl.a er så dejligt ved at være herinde på dette forum og jeg syntes det er en meget flot hj.side du har og især dine armbånd er meget smukke :-o :clap:

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 11. sep 2009 07:52 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
Hej Anita og mere velkommen, dejligt at du fandt vej hertil også......og jeg glæder mig allerede til at du er blevet inspireret og at vi igen skal til at savle over dine smykker......jeg er stadig helt vil med dit "mardi grass" armbånd og det må da snart være 1 par år gammelt ikke?? :dance:

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 11. sep 2009 09:04 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tors 10. sep 2009 14:20
Indlæg: 61
Geografisk sted: Skanderborg
Hej igen, og mere tak!! :clap: Ja, jeg kunne se at der ikke er det store regelsæt herinde, og at man opfører sig pænt overfor hinanden og holder en god tone skulle da være en selvfølge. :-D Tak for alle tiders forum. Jeg glæder mig til at lære jer at kende, - jer som jeg ikke allerede har stiftet bekendskab med.

Tak for dine pæne ord om min hjemmeside Lisbeth, - som sagt så trænger den til en kærlig hånd, men det skal nok komme.

Og Linda, - også mange tak til dig for dine rosende ord, - jo det armbånd er et par år gammelt nu. Du kan nok se, jeg trænger til at komme videre, tihi. Jeg kan da lige sige, at jeg er begyndt at lave lampwork glas perler. Jeg er ABSOLUT nybegynder, men jeg håber at blive god til det en dag. Er der mon andre herinde der leger med glas??? :-D

_________________
Anita

http://www.agronita.dk/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 11. sep 2009 09:47 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
uhhhh det lyder spændende....at lave glas selv - næææh, jeg tror ikke der er nogen andre.....må se må se !!!! :dance:

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 11. sep 2009 12:23 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tors 10. sep 2009 14:20
Indlæg: 61
Geografisk sted: Skanderborg
Uha, jeg skal se om jeg kan finde ud ad det nu!! Jeg prøver i den rigtige tråd. :-D

_________________
Anita

http://www.agronita.dk/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker