Jeg vil også lige melde min ankomst..
Og spørge hvad formålet med forumet er? Er det bare et sted man kan gøre reklame for sin butik? (har ikke selv nogen desværre)
Hej
Redaktør: rumlebumle
Hej Mille
Rigtig hjertelig velkommen, jeg håber at du bliver glad for at være her.
Formålet med dette forum er at chatte med andre der er glade for at lave smykker, og måske sælge dem. Man kan spørge andre hvis man har spørgsmål, og man kan søge forskellige ting til smykkefremstilling. Det er ikke et must at skulle have en webshop, og dette forum er for alle.

Rigtig hjertelig velkommen, jeg håber at du bliver glad for at være her.
Formålet med dette forum er at chatte med andre der er glade for at lave smykker, og måske sælge dem. Man kan spørge andre hvis man har spørgsmål, og man kan søge forskellige ting til smykkefremstilling. Det er ikke et must at skulle have en webshop, og dette forum er for alle.



