Ja - en kraftig en af slagsen 0,45mm, en som jeg købte hos tomato i foråret, den de selv bruger til deres smykker. Den holder utrolig godt, har ikke haft nogen, som er gået istykker.Danagonia skrev:Super lækre kæder!!! Dine farvesammesætning er knald god... Er det smykkewire du sætter dem på??
Hvad jeg går og sysler med
Redaktør: rumlebumle
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Kunne være man skulle prøve... Tror faktisk min svigermor ville elske sådan en kæde i julegave.... 
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Jeg tror du ville kunne glæde hende med en de wirewrap lækre sager du også laver - de er da skønne !Danagonia skrev:Kunne være man skulle prøve... Tror faktisk min svigermor ville elske sådan en kæde i julegave....
Superdejlige smykker, og kan kun tilslutte mig koret om dit farvevalg/sammensætning
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Takker - det har været en dejlig dag, solen har skinnet og jeg har haft fri dvs. så har det været muligt at sætte perler/farver sammen i dagslys - dur ikke i kunstigt lys.butler skrev:Superdejlige smykker, og kan kun tilslutte mig koret om dit farvevalg/sammensætning
God weekend !
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Det er lige noget for mig, de kæder du laver
MUMS!!!
God inspiration til en dejlig weekend
MUMS!!!
God inspiration til en dejlig weekend
-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Rigtig flotte kæder
Og jeg vil tilslutte mig koret der synes, at du er super god til at sætte farver sammen. Synes også, at det er virkelig flot og meget inspirerende, den måde du har sat små og store perler sammen.
Glæder mig til at se mere fra dig, nu hvor du er blevet så god til at lægge billeder ind
Og jeg vil tilslutte mig koret der synes, at du er super god til at sætte farver sammen. Synes også, at det er virkelig flot og meget inspirerende, den måde du har sat små og store perler sammen.
Glæder mig til at se mere fra dig, nu hvor du er blevet så god til at lægge billeder ind
Whau - super kreativt
Og lækre billeder
Det er flot med alle de forskellige størrelser perler, du sætter sammen, det giver spil og virker unikt
Det er flot med alle de forskellige størrelser perler, du sætter sammen, det giver spil og virker unikt
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.