Balders første sne

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Ja, vi har haft sne-dag i dag, så Balder og mine forældres hund Mickie, har leget i sneen. Det blev til lidt vinter billeder...

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Han har ellers været en lille rod i dag. Vi havde bagt klejner, og smidt fedtet ud i en mælkekarton. Balder var så alene i køkkenet - væltede skraldespanden og åd al fedtet fra Klejnerne. Men det var jo helt nede i mælkekartonen, så hans øre og snude er fedtet ind i stadset. Har prøvet at tørre det af, men vi må vist have ham rigtigt i bad... Han lugter rigtig slemt af klejner nu - Men han er jo også en "Klejner münsterlander" =))
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
De er velnok nuttede begge to og jeg kan se at de er vilde med sne og dejlige billeder og de har lovet snestorm og fygesne herpå Falster
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
hahahahha.... :-D det lyder som min hund - han rullede sig i en gang stegefedt......der var absolut heller ikke andet at gøre end at smide ham i bad........ser ud som om de havde det sjovt, sneen er da også dejlig at tumle rundt i......skønne billeder !!!
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Ja jeg synes nu at klejnefet er det mindste de kan rulde sig i vores gamle hund fandt et dødt dy som han syntes var det bedste i verden at rulle tunt i. dejlige billeder af de to legesyge hunde ud i sneen .
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Skønne billeder af de to i sneen - det ser ud til de hygger sig.

Klejnefedt - pu ha - men det kan jo heldigvis vaskes af, og det er nok ikke sidste gang, du skal vaske ham fordi, han har rullet sig i et eller andet........
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
He he.. Lille bisse... Hvordan har hans mave taget det? Ku godt forestille mig, at det gav "god smørelse".... :whistle:
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Sikke nogle skønne billeder. Man kan se hvordan de virkelig hygger sig. Giv lige Balder et kæmpe smask-kys fra mig. Er totalt vild med din hund. :x-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Shawnee skrev:He he.. Lille bisse... Hvordan har hans mave taget det? Ku godt forestille mig, at det gav "god smørelse".... :whistle:
Overraskende nok havde det ingen effekt... Tror mulidvis jeg har fået mig en levende skraldespand, er som om han kan æde og æde uden der sker det mindste :-D
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Lise skrev:Skønne billeder af de to i sneen - det ser ud til de hygger sig.

Klejnefedt - pu ha - men det kan jo heldigvis vaskes af, og det er nok ikke sidste gang, du skal vaske ham fordi, han har rullet sig i et eller andet........

Nej jeg ved det :-D Han fik hans første rigtige bad i dag, det passede ikke herren :-D Men efter meget hyl og brok lykkedes det da :o3
Besvar