Glasperlerne ligner nogen jeg har i shoppen, jeg smider lige et link http://www.cyberimport.dk/materialer-ti ... -brun.html
Bytte-Bytte Oktober
Redaktør: rumlebumle
Hvor er det bare en smuk kæde Lise
Glasperlerne ligner nogen jeg har i shoppen, jeg smider lige et link http://www.cyberimport.dk/materialer-ti ... -brun.html
Glasperlerne ligner nogen jeg har i shoppen, jeg smider lige et link http://www.cyberimport.dk/materialer-ti ... -brun.html
Ja jeg skulle jo pludselig sende til to, og så skulle de jo ikke være enslisbeth skrev:Det kan jeg godt forstå ,for det er da oplagt til julesmykker hold op nogle MEGET LÆKRE sten/PERLER mumsog det er godtnok meget forskellige sten/ perler der er sendt til os alle sammen
-
Lise Sonne
- Opal

- Indlæg: 1064
- Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
- Kontakt:
Så fik jeg brugt nogle flere af perlerne, nemlig den store sølvfarvede kugle, lavastykkerne og ørekrogene med stenene.


Det var sjovt at få en udfordring.


Det var sjovt at få en udfordring.
Så har jeg lavet lidt af bytte bytte
Lang træhalskæde og armbånd med de hvide skumkoraller

Sølvhalskæde med krystal vedhæng og sterling sølv små sommerfugle

Crystal blå øreringe med fg sterling sølv ørekroge

Crystal øreringe og fg sterling ørekroge

Armbånd med hvid jade og de 2 glasperler

Dette er hvad jeg har tilbage

Glæder mig til næste omgang byt byt

Lang træhalskæde og armbånd med de hvide skumkoraller

Sølvhalskæde med krystal vedhæng og sterling sølv små sommerfugle

Crystal blå øreringe med fg sterling sølv ørekroge

Crystal øreringe og fg sterling ørekroge

Armbånd med hvid jade og de 2 glasperler

Dette er hvad jeg har tilbage

Glæder mig til næste omgang byt byt
ja her kommer nogle af de smykker jeg har fik lavet af bytte perlerne.
jeg har lavet et armbånd med de hvide kvarts og et med de grønne jader, men de er simpelthen blevet solgt før jeg nåede at tage billeder af dem.
men her er resten af det jeg har fået lavet:



god aften til alle
jeg har lavet et armbånd med de hvide kvarts og et med de grønne jader, men de er simpelthen blevet solgt før jeg nåede at tage billeder af dem.
men her er resten af det jeg har fået lavet:



god aften til alle
Ups jeg har ikke fådet lavet noget og når det ikke desvære der har været for meget med vores jule haløj
Men jeg setter lige et biled ind af de ting som jeg har fådet og som bare står og venter på at jeg får tid for de skal nok blive omsat i smykker jeg har nemlig flere ider. så stor undskyld til min giver for at jeg ikke er kommet så langt enu. 
Men jeg setter lige et biled ind af de ting som jeg har fådet og som bare står og venter på at jeg får tid for de skal nok blive omsat i smykker jeg har nemlig flere ider. så stor undskyld til min giver for at jeg ikke er kommet så langt enu. Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Så fik jeg endelig lavet et par smykker fra bytte/bytte. Jeg er ked af at jeg ikke har nået mere, men det er en hård måned at komme igennem, så det blev desværre ikke til mere lige nu.




-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Jeg fik lavet lidt smykker men fik aldrig taget billeder af dem. Så her får I lige (lidt meget forsinket lidt billeder).
Her er hvad jeg modtog:

Jeg har ikke fået brugt det hele. Bla synes jeg at de ellers helt vildt flotte ametyst rondeller på 10 mm er svære at bruge. Jeg kan ikke finde 2 der er ens. Enten er de en lille smule forskellig i farven eller også er de ikke samme størrelse fordi de er ujævne i top og bund.
Til gengæld er jeg rigtig glad for mine 3 par øreringe og det ene vedhæng som jeg har brugt bytte-tingene i. Det er sådan noget jeg elsker at gå med til hverdag.

Her har jeg kun selv lagt en ametyst på 8 mm (den i midten af hver) til. Resten er fra Camilla.

Her har jeg selv lagt den nederste swarovski og den sølvfarvede kugle til.

Her har jeg selv lagt et par daisyer (metal-mellemdele til). Resten er fra Camilla.

Og her har jeg selv lagt en 8 mm og en 10 mm swarovski og to 4 mm daisyer til.
Her er hvad jeg modtog:
Jeg har ikke fået brugt det hele. Bla synes jeg at de ellers helt vildt flotte ametyst rondeller på 10 mm er svære at bruge. Jeg kan ikke finde 2 der er ens. Enten er de en lille smule forskellig i farven eller også er de ikke samme størrelse fordi de er ujævne i top og bund.
Til gengæld er jeg rigtig glad for mine 3 par øreringe og det ene vedhæng som jeg har brugt bytte-tingene i. Det er sådan noget jeg elsker at gå med til hverdag.
Her har jeg kun selv lagt en ametyst på 8 mm (den i midten af hver) til. Resten er fra Camilla.
Her har jeg selv lagt den nederste swarovski og den sølvfarvede kugle til.
Her har jeg selv lagt et par daisyer (metal-mellemdele til). Resten er fra Camilla.
Og her har jeg selv lagt en 8 mm og en 10 mm swarovski og to 4 mm daisyer til.
Senest rettet af Charlottes lør 16. jan 2010 01:19, rettet i alt 1 gang.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)




